AsiaMania schreef:
Sachiko schreef:
AsiaMania schreef:
Heeft al 248 woorden en ben net begonnen, zucht word denk veel te lang en daardoor kansloos of je moet zin hebben om straks een half boek te lezen. ;sss
ik heb zin om straks een half boek te lezen!!! Geef me iets om te doen!!!!!
Haha oke, verwacht er weinig van want ik schrijf nooit verhalen en ga het morgen in de avond na werk proberen af te ronden.
