Envy schreef:
Awh, dankjewel, haha! Ik doe altijd erg mijn best (bij zowel de looks als het schrijven, haha) ^_^ ♥
Ik zie jou steeds vaker op het fora, je komt altijd erg vriendelijk over! Ik zou graag eens wat met je mailen om je beter te leren kennen
RedFeather schreef:
Ik ken je niet persoonlijk, maar je looks zijn altijd echt supermooi, en je naam doet me denken aan mijn BFF hier, Evy. Verder moet je me echt wat van je schrijftalent geven want je bent echt heel erg goed o-o
Ik ken je niet persoonlijk, maar je looks zijn altijd echt supermooi, en je naam doet me denken aan mijn BFF hier, Evy. Verder moet je me echt wat van je schrijftalent geven want je bent echt heel erg goed o-o
Awh, dankjewel, haha! Ik doe altijd erg mijn best (bij zowel de looks als het schrijven, haha) ^_^ ♥
Ik zie jou steeds vaker op het fora, je komt altijd erg vriendelijk over! Ik zou graag eens wat met je mailen om je beter te leren kennen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
) vriendelijk, een sterke eigen mening (iets wat ik altijd wel kan waarderen in mensen) hebt een leuke, unieke vorm van humor (vind ik dan) en tja, al met al ben je wel awesome c:
Haha, hoezo grof? kst ;_: En animeobsessies zijn geweldig ♥ 
