iiBrainPain schreef: nadeel als je lid bent kom je pas naar een week bij leden van queres te hangen Ik snap dit niet ^^^
nou als je lid wordt heb je bij ons een menu leden van queres en daar kom je na een week pas bij om te kijken of je een trouw lid bent of dat je toch weer weggaat
Bram schreef: ik vind je gedrag tegenover je platenlabel stom dus no thanks
Account verwijderd
schreef:
xNoa schreef:
bayani schreef:
xNoa schreef: ja, maar als je het niet zegt ga je gewoon door en dan komt er nooit een einde aan... Ook met al je ideeën die meestal nergens op slaan..
mensen die het leuk vinden reageren vanzelf wel mensen die het niet leuk vinden leveren vaak commentaar
daar gaat het niet om, maak gewoon minder topics aan.
foed maar dan wil ik dat jullie daar minder commentaar opleveren
Account verwijderd
schreef:
Yasmine schreef:
Bram schreef: ik vind je gedrag tegenover je platenlabel stom dus no thanks
jij kan daar makkelijk op reageren jij hebt zelf een label