Jasmijn schreef: Ik denk dat ik een van de twee ben
Ik denk het ook
Account verwijderd
schreef: yasmine jij weet het toch al
Account verwijderd
schreef:
Jasmijn schreef:
bayani schreef: ah was er erkiezingen ik wqou ook meedoen
het gaat er niet om dat je gaat bloggen voor verkiezingen.. bloggen is eigenlijk alleen een beloning. Als jij elke week een goede blog plaatst is er kans dat je blogger word