Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik truth alweer!
Anoniem
Minister of Pop



Jij bent echt lieeeef <3
Fem
Popster



idk u

De vorige keer zei je nog dat je me niet mocht? Eerst mocht ik je wel, maar sommige opmerkingen vind ik echt zo irritant, maarja.....
Fem
Popster



Ik ken je niet goed genog om echt in depth te truthen, maar volgens mij mag ik je wel. Iig geen negatieve gevoelens bij je.

Ik vind je 1 van de beste designers van vp, en je lijkt me ook heel aardig, maar we hebben inderdaad nooit echt contact gehad
Fem
Popster



Jij bent echt lieeeef <3

Hihi, ty, een tijdje geleden had ik heel eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik ooit contact met je zou krijgen, maar toch wel, en daar ben ik blij mee. Ik weet nog wel dat ik er heel laat achterkwam wat voor nut je naam nou eigenlijk had, dat voelde echt heel awkward hahaha. Jij bent ook heel aardig c:
Anoniem
Minister of Pop



Jij bent echt lieeeef <3

Hihi, ty, een tijdje geleden had ik heel eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik ooit contact met je zou krijgen, maar toch wel, en daar ben ik blij mee. Ik weet nog wel dat ik er heel laat achterkwam wat voor nut je naam nou eigenlijk had, dat voelde echt heel awkward hahaha. Jij bent ook heel aardig c:

Ahhww that's so cute. Hahahah naja stro slaapt vast heel lekker toch?? 
Fem
Popster



ik zie je vaak op het forum en je lijkt me een erg aardige meid. misschien mailen?

Zelfde voor jou, en ik heb je al zo vaak getrutht hahaha, je bent echt altijd aanwezig bij truth fora en truth blogs (niet dat dat erg is hoor), ik mag je, je lijkt me erg aardig en mailen lijkt me erg leuk c; Mail jij mij?
Fem
Popster



Jij bent echt lieeeef <3

Hihi, ty, een tijdje geleden had ik heel eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik ooit contact met je zou krijgen, maar toch wel, en daar ben ik blij mee. Ik weet nog wel dat ik er heel laat achterkwam wat voor nut je naam nou eigenlijk had, dat voelde echt heel awkward hahaha. Jij bent ook heel aardig c:

Ahhww that's so cute. Hahahah naja stro slaapt vast heel lekker toch?? 

AHHAHAHAHAH gadverdamme xdd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: