Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Er is een heel speciaal knopje
Anoniem
Wereldberoemd



Niemand vind je grappig.
Niemand vind je aardig.
Niemand boeit je mening.

Net alsof deze opmerking jou aardig maakt..

Ik hoef niet aardig te zijn.

Dan hoef je andere nog niet zo af te kraken. ;)
Tim
Wereldberoemd



Dit is voor die hinderlijke gsm mensen dus ga niet aangesproken voelen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Ik ben btw van Gsm en ik denk je dat je beter je mond kunt sluiten. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Ik denk dat jij nu even je mond kan sluiten en weer terug kan gaan naar gsm. (l)
Tim
Wereldberoemd



Jij vind jezelf echt helemaal geweldig he? 

Verrassing: Ben je niet.

Ik voel me niet geweldig, dus rot nu op en ga weer naar gsm.

Nee ik vind het hier leuker, rot zelf op, ze moeten badges afpakken, just saying. 

OK
Tim
Wereldberoemd



Jij vind jezelf echt helemaal geweldig he? 

Verrassing: Ben je niet.

Ik voel me niet geweldig, dus rot nu op en ga weer naar gsm.

ik erger me dood aan je, wist je dat?

En dat boeit me niet bigkiss
Kyo
Wereldberoemd



Dit is voor die hinderlijke gsm mensen dus ga niet aangesproken voelen <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

Ik ben btw van Gsm en ik denk je dat je beter je mond kunt sluiten. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Ik denk dat jij nu even je mond kan sluiten en weer terug kan gaan naar gsm. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>

Wat kun je niet begrijpen aan: Ik ben hier liever.
Anoniem
Wereldberoemd



Jij vind jezelf echt helemaal geweldig he? 

Verrassing: Ben je niet.

Ik voel me niet geweldig, dus rot nu op en ga weer naar gsm.

ik erger me dood aan je, wist je dat?

Boeit 'm waarschijnlijk toch niet. :')
Dus bespaar je de moeite en energie en besteedt het aan iemand die het waard is. :d
Tim
Wereldberoemd



Ik ben btw van Gsm en ik denk je dat je beter je mond kunt sluiten. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>

Ik denk dat jij nu even je mond kan sluiten en weer terug kan gaan naar gsm. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>

Wat kun je niet begrijpen aan: Ik ben hier liever.

Ik denk dat jij nu even je mond kan sluiten en weer terug kan gaan naar gsm. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>
Anoniem
Wereldberoemd



ik erger me dood aan je, wist je dat?

Boeit 'm waarschijnlijk toch niet. :')
Dus bespaar je de moeite en energie en besteedt het aan iemand die het waard is. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

dat is denk ik het beste

Wat ook beter zou zijn, is een moderator die dit topic sluit.
Want al die negativiteit en elkaar afkraken is niet bepaald sfeervol.. :')
Anoniem
Karaoke-ster



Tim ik geef je voor deze keer gelijk
Tim
Wereldberoemd



Tim ik geef je voor deze keer gelijk

bigkiss Love you!
Anoniem
Straatmuzikant



Laten we het even aardig houden mensen. Ik sluit dit topic voordat het uit de hand kan gaan lopen. Lief zijn bigkiss
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: