melaniemonroe schreef:
Dan hoef je andere nog niet zo af te kraken.
Tim schreef:
Ik hoef niet aardig te zijn.
melaniemonroe schreef:
Net alsof deze opmerking jou aardig maakt..
Tim schreef:
Niemand vind je grappig.
Niemand vind je aardig.
Niemand boeit je mening.
Niemand vind je grappig.
Niemand vind je aardig.
Niemand boeit je mening.
Net alsof deze opmerking jou aardig maakt..
Ik hoef niet aardig te zijn.
Dan hoef je andere nog niet zo af te kraken.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21



