Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Lianne is al de hele middag weg
Anoniem
Popster



Ik begrijp het wel ergens.

Ja als ik Lianne was zou ik me echt zwaar fucked up voelen, ik bedoel kijk wat mensen zeggen. En de helft ervan is gewoon gelogen

Ze kon het niet meer aan wat logisch is want ik werd er ook gestoord van en het ging Niet eens over mij haha.

Ik werd er ook helemaal gek van hoor. Ik ben maar met team mensen gaan praten en gaan mailen. Dus heb er niet veel meer van mee gekregen.
Anoniem
Queen of Queens



Ja als ik Lianne was zou ik me echt zwaar fucked up voelen, ik bedoel kijk wat mensen zeggen. En de helft ervan is gewoon gelogen

Ze kon het niet meer aan wat logisch is want ik werd er ook gestoord van en het ging Niet eens over mij haha.

Ja uwu , sommige mensen zijn gewoon zielig, ik bedoel, kaj pedo? ...

Idd precies als dat waar was was er al lang iets gebeurd bij de meeting en zou lianne geen 2de kind van hem willen en bij hem blijven.
Mylimasis
YouTube-ster



het is moederdag en Lianne heeft een moeder dus misschien is ze daar?
Silatunique
Landelijke ster



het is moederdag en Lianne heeft een moeder dus misschien is ze daar?

Kan, maar Lianne heeft toch ook kinderen?
Fame
Internationale ster



Mensen geloof me, ze heeft er haar redenen voor. En we hebben de mods die de site kunnen runnen tot Lianne terug is.
Anoniem
Queen of Queens



het is moederdag en Lianne heeft een moeder dus misschien is ze daar?

Kan maar ik denk dat het toch grootdeels door dit alles kwam en een beetje door moederdag.
Mylimasis
YouTube-ster



het is moederdag en Lianne heeft een moeder dus misschien is ze daar?

Kan, maar Lianne heeft toch ook kinderen?

Dan gaat ze met die kinderen naar haar moeder n___n
Ralsei
Internationale ster



Ik wil Kaj terug als admin hij is wel admin maar zonder hem is de sfeer naar te klote en ik wil  weer de goede oude tijd zoals mijn noob tijd... sad
Fame
Internationale ster



Ik wil Kaj terug als admin hij is wel admin maar zonder hem is de sfeer naar te klote en ik wil  weer de goede oude tijd zoals mijn noob tijd... sad

Nog even wachten. Komt wel goed. 
Ralsei
Internationale ster



Mijn leven was drama ben ik er een paar maand van af... Begint het opnieuw ik voel me nergens veilig. In het echt en op internet niet.
Kyo
Wereldberoemd



Ik begrijp haar wel.
Fem
Popster



Tsja, en Kaj blijft ook wel lang weg.

Kaj schrijft momenteel een boek geloof ik.

Hij zou na 3 weken terugkomen
Ralsei
Internationale ster



Tsja, en Kaj blijft ook wel lang weg.

Kaj schrijft momenteel een boek geloof ik.

Hij zou na 3 weken terugkomen

het boek is al uit zelfs. hij laat ons gewoon in de steek! nono
Lefacumis
Wereldberoemd



Mijn leven was drama ben ik er een paar maand van af... Begint het opnieuw ik voel me nergens veilig. In het echt en op internet niet.

Nou nee je bent echt geen paar maanden weg hoor ;_________________;
Account verwijderd




Kaj schrijft momenteel een boek geloof ik.

Hij zou na 3 weken terugkomen

het boek is al uit zelfs. hij laat ons gewoon in de steek! nono

hoe heet dat boek dan
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste