Katharos schreef:
Ik werd er ook helemaal gek van hoor. Ik ben maar met team mensen gaan praten en gaan mailen. Dus heb er niet veel meer van mee gekregen.
Cindy schreef:
Ze kon het niet meer aan wat logisch is want ik werd er ook gestoord van en het ging Niet eens over mij haha.
Yasmine schreef:
Ja als ik Lianne was zou ik me echt zwaar fucked up voelen, ik bedoel kijk wat mensen zeggen. En de helft ervan is gewoon gelogen
Cindy schreef:
Ik begrijp het wel ergens.
Ik begrijp het wel ergens.
Ja als ik Lianne was zou ik me echt zwaar fucked up voelen, ik bedoel kijk wat mensen zeggen. En de helft ervan is gewoon gelogen
Ze kon het niet meer aan wat logisch is want ik werd er ook gestoord van en het ging Niet eens over mij haha.
Ik werd er ook helemaal gek van hoor. Ik ben maar met team mensen gaan praten en gaan mailen. Dus heb er niet veel meer van mee gekregen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18



