Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Truth Minori; dit is je kans!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik haat je. Punt. 

ff jenken omg
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind je een hele aardige meid, toen ik net op VP kwam, zat je volgens mij nog op Nespresso. Toen dacht ik echt van: Wow <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'> Zij is vast heel erg populair enzo xD Ik ben je toen een beetje als "Mijn VP voorbeeld" gaan zien. Tja, dat klinkt misschien dom, maar ik vond je echt heel aardig, en dat vind ik nu nog steeds.

Wauw omg AHAHAH, ik had meer haters dan vrienden en dat is ook een van de redenen dat ik even was gestopt, maar ik ben toen alle fans en bijna 1 miljoen pd verloren, nu best spijt eigenlijk. :$
Anoniem
Karaoke-ster



Ik vind je echt een top wijfie, en super gezellig. c:
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind je echt een top wijfie, en super gezellig. c:

Haha, same about you! ^-^
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik vind je een hele aardige meid, toen ik net op VP kwam, zat je volgens mij nog op Nespresso. Toen dacht ik echt van: Wow <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'> Zij is vast heel erg populair enzo xD Ik ben je toen een beetje als "Mijn VP voorbeeld" gaan zien. Tja, dat klinkt misschien dom, maar ik vond je echt heel aardig, en dat vind ik nu nog steeds.

Wauw omg AHAHAH, ik had meer haters dan vrienden en dat is ook een van de redenen dat ik even was gestopt, maar ik ben toen alle fans en bijna 1 miljoen pd verloren, nu best spijt eigenlijk. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Dat vond ik echt, AHAHAH, ik had niks gemerkt van die haters, je was echt mijn voorbeeld toen haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

N'ahw, that's so cute. ♥
Account verwijderd




Ik haat je. Punt. 

ff jenken omg

Ik kom mee janken.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: