Minori schreef:
Merel schreef:
Ik vind je een hele aardige meid, toen ik net op VP kwam, zat je volgens mij nog op Nespresso. Toen dacht ik echt van: Wow

Zij is vast heel erg populair enzo xD Ik ben je toen een beetje als "Mijn VP voorbeeld" gaan zien. Tja, dat klinkt misschien dom, maar ik vond je echt heel aardig, en dat vind ik nu nog steeds.
Wauw omg AHAHAH, ik had meer haters dan vrienden en dat is ook een van de redenen dat ik even was gestopt, maar ik ben toen alle fans en bijna 1 miljoen pd verloren, nu best spijt eigenlijk.

Dat vond ik echt, AHAHAH, ik had niks gemerkt van die haters, je was echt mijn voorbeeld toen haha