Fem schreef:
Bye
Cindy schreef:
Er zijn nu momenteel geen meldingen of zo dus tja weinig te doen. Maar ik moet nu werken bye!
RedFeather schreef:
Ja, viel mij ook op.. Maar dit is rond half 7 aangemaakt xdd
Cindy schreef:
Maar ja het is altijd rustig in de ochtend maar je went er aan haha.
Al moet ik eerlijk zeggen dat het voor normaal gezien toch best wel wat mensen online zijn.
Maar ja het is altijd rustig in de ochtend maar je went er aan haha.
Al moet ik eerlijk zeggen dat het voor normaal gezien toch best wel wat mensen online zijn.
Ja, viel mij ook op.. Maar dit is rond half 7 aangemaakt xdd
Er zijn nu momenteel geen meldingen of zo dus tja weinig te doen. Maar ik moet nu werken bye!
Bye


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18