Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Credit actie set voorstel gedaan bij Lianne
Anoniem
YouTube-ster



pff ik zal Lianne weer mailen en dan een andere setje kiezen 
Azelf
Straatmuzikant



But it is not a red kittycat :c

That's true... naja, miss kan iemand 'm kan verkleuren en de jurk is sws wel geweldig xD 

The kittycat also misses a cyborg to be honest <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Or else she needs a doggie

Hahahah, she does, then it'd be even more perff x) Doggie. One must design a doggie. 
Account verwijderd




Voor, ze zijn best leuk.
Account verwijderd




Ik vind die 2e niet zo mooi, sorry
Tianmi
Straatmuzikant



( tegen ik mag geen cr kopen :c ) VOOR VOOR VOOR
Anoniem
Internationale ster



That's true... naja, miss kan iemand 'm kan verkleuren en de jurk is sws wel geweldig xD 

The kittycat also misses a cyborg to be honest <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Or else she needs a doggie

Hahahah, she does, then it'd be even more perff x) Doggie. One must design a doggie. 

I knoow then they could live happily ever after on vp <3 JAAAA
Azelf
Straatmuzikant



The kittycat also misses a cyborg to be honest <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Or else she needs a doggie

Hahahah, she does, then it'd be even more perff x) Doggie. One must design a doggie. 

I knoow then they could live happily ever after on vp <3 JAAAA

Omkad they cooooouuuuuuuuuuldd <33 Well, if we'd finally get started on that RPG, they could live happily ever after somewhere on VP xD Who? And are you working on Ciarra? xD 
Anoniem
Wereldberoemd



Tegen, van 2 is veel nog te koop in de fs.
Anoniem
YouTube-ster



Tegen, van 2 is veel nog te koop in de fs.

i know ik ben een nieuw setje aan het zoeken
Gerhardina
Wereldberoemd



Voor, ze zijn best leuk.

:d
Anoniem
Internationale ster



Hahahah, she does, then it'd be even more perff x) Doggie. One must design a doggie. 

I knoow then they could live happily ever after on vp <3 JAAAA

Omkad they cooooouuuuuuuuuuldd <33 Well, if we'd finally get started on that RPG, they could live happily ever after somewhere on VP xD Who? And are you working on Ciarra? xD 

But may we start already then? But omgod me is so bussy with school this and next week, not fair :c okay and other stuuf but shushthat is a secret :p Noooooh and I dunno
Azelf
Straatmuzikant



I knoow then they could live happily ever after on vp <3 JAAAA

Omkad they cooooouuuuuuuuuuldd <33 Well, if we'd finally get started on that RPG, they could live happily ever after somewhere on VP xD Who? And are you working on Ciarra? xD 

But may we start already then? But omgod me is so bussy with school this and next week, not fair :c okay and other stuuf but shushthat is a secret <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Noooooh and I dunno

Ehh, I dunno? xD Omkaaaaaaadd poor youu D: Meehh... who's the best D? xD 
Anoniem
Internationale ster



Omkad they cooooouuuuuuuuuuldd <33 Well, if we'd finally get started on that RPG, they could live happily ever after somewhere on VP xD Who? And are you working on Ciarra? xD 

But may we start already then? But omgod me is so bussy with school this and next week, not fair :c okay and other stuuf but shushthat is a secret <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'> Noooooh and I dunno

Ehh, I dunno? xD Omkaaaaaaadd poor youu D: Meehh... who's the best D? xD 

I don't know that many D's, I know like three and they are all three good so yeah haha
Anoniem
YouTube-ster



JAAA!
Azelf
Straatmuzikant



But may we start already then? But omgod me is so bussy with school this and next week, not fair :c okay and other stuuf but shushthat is a secret <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'> Noooooh and I dunno

Ehh, I dunno? xD Omkaaaaaaadd poor youu D: Meehh... who's the best D? xD 

I don't know that many D's, I know like three and they are all three good so yeah haha

Hmm... I'll think about it tonight, not in the mood right now xD 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste