Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik vind het IG-account
Sophrosyne
Straatmuzikant



Oh, oke! Ik zie trouwens ook maar 2 mensen posten. Niet dat het erg is hoor! Het valt me alleen op. Ik wil trouwens niet dat team nu afkraken.

Wie post er dan minder?

Pendulum heeft nog niets gepost.

Hmm, ik ga d'r even mailen.
RockingToilet
YouTube-ster



Wie post er dan minder?

Pendulum heeft nog niets gepost.

Hmm, ik ga d'r even mailen.

Nu voel ik me slecht.. sad
xAnna
Straatmuzikant



Wie post er dan minder?

Pendulum heeft nog niets gepost.

Hmm, ik ga d'r even mailen.

Als het goed is gaat ze snel wat posten, Judith had haar al gemaild over iets wat ze kon maken.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Pendulum heeft nog niets gepost.

Hmm, ik ga d'r even mailen.

Nu voel ik me slecht.. sad

Don't be, het is voor haar eigen bestwil, kijk ik doe niet aan vriendjespolitiek enz, mel is mn bff maar ze zal wel haar steentje moeten bijdragen wil ze in het team blijven haha.
Anoniem
Straatmuzikant



als je mn smt badge zo graag wilt mag je m wat mij betreft best hebben lol

jij denkt dat jij het beter kan, nou maak dan een apart vp ig xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: