Sophrosyne schreef:
Hmm, ik ga d'r even mailen.
RockingToilet schreef:
Pendulum heeft nog niets gepost.
Minori schreef:
Wie post er dan minder?
RockingToilet schreef:
Oh, oke! Ik zie trouwens ook maar 2 mensen posten. Niet dat het erg is hoor! Het valt me alleen op. Ik wil trouwens niet dat team nu afkraken.
Oh, oke! Ik zie trouwens ook maar 2 mensen posten. Niet dat het erg is hoor! Het valt me alleen op. Ik wil trouwens niet dat team nu afkraken.
Wie post er dan minder?
Pendulum heeft nog niets gepost.
Hmm, ik ga d'r even mailen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
