Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Heee vinden jullie 't concept leuk?!
Thrandy
Karaoke-ster



AAH BENIEUWD!!

Ik zet hem gewoon in mijn blog en mail hem dan naar iemand van het NT denk ik?

Liefst de link mailen naar het e-mailadres, zo raken we hem niet kwijt :-)

Oh grapje hahahahahaha ja
Marissa
Internationale ster



Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het ga doen o-o

Maar ik kan het toch wel als volgt doen;
Dat ik dan de tekst die ik maak naar het mailadres stuur, met daarbij een link naar mijn blog, waar deze tekst ook in lay-out staat? :'3
Cinta
Landelijke ster



Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het ga doen o-o

Maar ik kan het toch wel als volgt doen;
Dat ik dan de tekst die ik maak naar het mailadres stuur, met daarbij een link naar mijn blog, waar deze tekst ook in lay-out staat? :'3

Ja, dat is prima ;D
Marissa
Internationale ster



Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik het ga doen o-o

Maar ik kan het toch wel als volgt doen;
Dat ik dan de tekst die ik maak naar het mailadres stuur, met daarbij een link naar mijn blog, waar deze tekst ook in lay-out staat? :'3

Ja, dat is prima ;D

Yaaay o-o
Account verwijderd




Ja dúh. Wie niet??? 

Cinta
Landelijke ster



Nah, ik vind het nogal sneu dat mensen een hele zomer Nt zijn en dan misschien ongewild hun badges verdwijnen.

Tja weet je, het is een stage en je weet dat dat gebeurt wanneer je meedoet. Het is tijdelijk en dat staat er ook duidelijk vermeld, als je weet dat je dat niet aan kan, moet je niet meedoen. Vind ik dannn
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: