Thrandy schreef:
Oh grapje hahahahahaha ja
TaylorSwift schreef:
Liefst de link mailen naar het e-mailadres, zo raken we hem niet kwijt :-)
Thrandy schreef:
Ik zet hem gewoon in mijn blog en mail hem dan naar iemand van het NT denk ik?
TaylorSwift schreef:
AAH BENIEUWD!!
AAH BENIEUWD!!
Ik zet hem gewoon in mijn blog en mail hem dan naar iemand van het NT denk ik?
Liefst de link mailen naar het e-mailadres, zo raken we hem niet kwijt :-)
Oh grapje hahahahahaha ja


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20