Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Uhmm Hello?
SzerediEva
Karaoke-ster



hh
xAnna
Straatmuzikant



Dat is vervelend, kijk idd even bij logs en mail Lianne. Dan komt het hopelijk goed.
SzerediEva
Karaoke-ster



Dat is vervelend, kijk idd even bij logs en mail Lianne. Dan komt het hopelijk goed.

ik heb al bij mijn logs gekijkgen maar er is niks te zienĀ :cry2:
SzerediEva
Karaoke-ster



hh
xAnna
Straatmuzikant



Dat is vervelend, kijk idd even bij logs en mail Lianne. Dan komt het hopelijk goed.

ik heb al bij mijn logs gekijkgen maar er is niks te zienĀ <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

Hmm, dan is het vast een bug. Ik zou even op de reactie van Lianne wachten, wij kunnen je hierbij niet helpen.
SzerediEva
Karaoke-ster



Dat is vervelend, kijk idd even bij logs en mail Lianne. Dan komt het hopelijk goed.

ik heb al bij mijn logs gekijkgen maar er is niks te zienĀ <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>

Hmm, dan is het vast een bug. Ik zou even op de reactie van Lianne wachten, wij kunnen je hierbij niet helpen.

Ja dat is ook waar, toch dankje.Ā 
xAnna
Straatmuzikant



ik heb al bij mijn logs gekijkgen maar er is niks te zienĀ <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>'>

Hmm, dan is het vast een bug. Ik zou even op de reactie van Lianne wachten, wij kunnen je hierbij niet helpen.

Ja dat is ook waar, toch dankje.Ā 

c:
Anoniem
Queen of Queens



Even je logs bekijken Moment.
Anoniem
Queen of Queens



Wanneer kocht je 100cr?
mainecoon
Karaoke-ster



vreemd...
SzerediEva
Karaoke-ster



Wanneer kocht je 100cr?

vrijdag :c en dan was ik naar school gegaan. En waneer ik thuis kom.. 0 cr

ik heb nuĀ Ā 6.389,-Ā |Ā Ā 0Ā |Ā Ā 39.118Ā |Ā Huidige Land

Anoniem
Queen of Queens



Wanneer kocht je 100cr?

vrijdag :c en dan was ik naar school gegaan. En waneer ik thuis kom.. 0 cr

ik heb nuĀ Ā 6.389,-Ā |Ā Ā 0Ā |Ā Ā 39.118Ā |Ā Huidige Land


Mmm raar idd ik zie geen cr opgemaakt of over gezet op de 16de dus mail lianne maar even met bewijs van je aankoop van die 100 cr.Ā 
SzerediEva
Karaoke-ster



Wanneer kocht je 100cr?

vrijdag :c en dan was ik naar school gegaan. En waneer ik thuis kom.. 0 cr

ik heb nuĀ Ā 6.389,-Ā |Ā Ā 0Ā |Ā Ā 39.118Ā |Ā Huidige Land


Mmm raar idd ik zie geen cr opgemaakt of over gezet op de 16de dus mail lianne maar even met bewijs van je aankoop van die 100 cr.Ā 

Ja oke, :) .
Account verwijderd




Ahw vervelend. Heb je al een rea terug van Lianne?
SzerediEva
Karaoke-ster



Ahw vervelend. Heb je al een rea terug van Lianne?

Nee nog nietĀ 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste