Amicizia schreef:
Mentor status: Je bent ingeschreven als mentor.
Je hebt op dit moment 130 actieve studenten.
Angel schreef:
Nee? Ik heb er al eens een keertje ééntje bij gekregen hoor.
Yasmine schreef:
Je moet popster zijn
Angel schreef:
Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc
Mhuahahaha, ik ben het haha, maar ik krijg er nooit nieuwe bij :cc
Je moet popster zijn
Nee? Ik heb er al eens een keertje ééntje bij gekregen hoor.
Mentor status: Je bent ingeschreven als mentor.
Je hebt op dit moment 130 actieve studenten.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20