Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
donateur gekocht~gok
Anoniem
Minister of Pop



Ik mag ook niet direct van andere kopen en ik heb mijn minimum wat ik over moet houden

i know maar ik vind het onzin dat je niet direct van anderen mag kopen, mijn mening sorry

This, het is veel veiliger.

Wrm dat
Toothless
Wereldberoemd



Waarom mag je niet direct van mensen kopen? 

Omdat ik een paar x veel nood en de fout inging

Je hebt daar zelf controle over hoor.

voor sommige mensen is het gewoon moeilijker om zich te beheersen als ze wat moois zien dan voor anderen. ;)
Toothless
Wereldberoemd



i know maar ik vind het onzin dat je niet direct van anderen mag kopen, mijn mening sorry

This, het is veel veiliger.

Wrm dat

Omdat je anders kans hebt dat iemand anders het koopt, logisch.;)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Omdat ik een paar x veel nood en de fout inging

Je hebt daar zelf controle over hoor.

voor sommige mensen is het gewoon moeilijker om zich te beheersen als ze wat moois zien dan voor anderen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Het is een pixel item, het valt echt wel te leren hoor.
Anoniem
Minister of Pop



This, het is veel veiliger.

Wrm dat

Omdat je anders kans hebt dat iemand anders het koopt, logisch.<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Mwah valt mee. Ik bedoel ik bied redelijk hoog als ik kan 
Toothless
Wereldberoemd



Je hebt daar zelf controle over hoor.

voor sommige mensen is het gewoon moeilijker om zich te beheersen als ze wat moois zien dan voor anderen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Het is een pixel item, het valt echt wel te leren hoor.

die pixel-items kunnen een grote persoonlijke waarde hebben bij mensen. ;) Ik bedoel maar, als ik nou gehackt zou worden en mijn credit sets zouden weg zijn, dan denk ik dat ik de hele dag jank. 
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Toothless
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Minister of Pop



Hij is nice
Tim
Wereldberoemd



Ik heb donateur gekocht voor een weekje in de hoop op een leuk item vanavond. I hope so dat het mijn 100 credits waard gaat zijn. Dus please geen lange jurk dit keer.

Dit want het is mijn laatste item meh

Anoniem
Minister of Pop



Ik heb donateur gekocht voor een weekje in de hoop op een leuk item vanavond. I hope so dat het mijn 100 credits waard gaat zijn. Dus please geen lange jurk dit keer.

Dit want het is mijn laatste item meh


A ww voor jou ook
Tim
Wereldberoemd



Dit want het is mijn laatste item meh


A ww voor jou ook

ik ga hem wel voor een maand verlengen, maar dat doe ik pas volgende week vrijdag een kwartier van te voren :p
Anoniem
Minister of Pop




A ww voor jou ook

ik ga hem wel voor een maand verlengen, maar dat doe ik pas volgende week vrijdag een kwartier van te voren <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Jij mag dat ja
Tim
Wereldberoemd



A ww voor jou ook

ik ga hem wel voor een maand verlengen, maar dat doe ik pas volgende week vrijdag een kwartier van te voren <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Jij mag dat ja

:p
Anoniem
Minister of Pop



ik ga hem wel voor een maand verlengen, maar dat doe ik pas volgende week vrijdag een kwartier van te voren <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Jij mag dat ja

<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

K mag hem als ie afloopt niet meer verlengen buh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: