schreef:
ik haat sparkie omg
Lila777 schreef:
LAURALOVESSPARKIEENREDFEATHER
Sparkling schreef:
ja echt niet T^T SPARKLINGSSLOEBERTJE
RedFeather schreef:
Nein, RedFeatherLover, dûh
Nein, RedFeatherLover, dûh
ja echt niet T^T SPARKLINGSSLOEBERTJE
LAURALOVESSPARKIEENREDFEATHER
ik haat sparkie omg


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20