Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik koop geen manager omdat het
Account verwijderd




hahaha ja bij mij verpest het mijn naam

OOOOH

Nu snap ik je naam pas, oeps :c
Anoniem
Wereldberoemd



Bij mij staat het ook niet mooi, dan is het allemaal met dat grijs, groen en wit, komt er opeens fel geel tussendoor xD
Account verwijderd




Bij mij staat het ook niet mooi, dan is het allemaal met dat grijs, groen en wit, komt er opeens fel geel tussendoor xD

Haha :3
Toothless
Wereldberoemd



Dus dat het niet mooi staat, is de reden dat jullie geen manager hebben? Wauw. (:
Anoniem
YouTube-ster



Ik vind manager onnodig :s
Anoniem
Wereldberoemd



Dus dat het niet mooi staat, is de reden dat jullie geen manager hebben? Wauw. (:

Jep + dat het helemaal niet zo heel veel voordelen heeft x)
Toothless
Wereldberoemd



hahaha ja bij mij verpest het mijn naam

OOOOH

Nu snap ik je naam pas, oeps :c

Ik snapte het ook net pas
Account verwijderd




Dus dat het niet mooi staat, is de reden dat jullie geen manager hebben? Wauw. (:

Haha, jah
Toothless
Wereldberoemd



Ik zou echt veel fans mislopen zonder manager, wauw.
Account verwijderd




Ik zou echt veel fans mislopen zonder manager, wauw.

Die fans boeien me niet zo veel, haha
Toothless
Wereldberoemd



Ik zou echt veel fans mislopen zonder manager, wauw.

Die fans boeien me niet zo veel, haha

tsja dat kan natuurlijk ook xd
Account verwijderd




Ik zou echt veel fans mislopen zonder manager, wauw.

Die fans boeien me niet zo veel, haha

tsja dat kan natuurlijk ook xd

gheheh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: