schreef:
Haha nee xd het is maar voor de grap hoor. Anders waren we niet bffjes?
Rudolph schreef:
anouk, ik zou je kunnen melden, je maakt zwart omdat je haar trutht zonder toestemming.
anouk, ik zou je kunnen melden, je maakt zwart omdat je haar trutht zonder toestemming.
Haha nee xd het is maar voor de grap hoor. Anders waren we niet bffjes?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16