schreef:
zucht
Riraito schreef:
ja sorry ik moet nog alleen de pluspunten en waarom je mij moet kiezen ;-;
Naya schreef:
ik verveel me schiet op
Riraito schreef:
Biiiiiiijna klaar
maar je bent wel even bezig met lezen hoor hahahah
Biiiiiiijna klaar
maar je bent wel even bezig met lezen hoor hahahah
ik verveel me schiet op
ja sorry ik moet nog alleen de pluspunten en waarom je mij moet kiezen ;-;
zucht


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20