Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Mijn nt solli is echt een hel
Account verwijderd




Biiiiiiijna klaar

maar je bent wel even bezig met lezen hoor hahahah

ik verveel me schiet op

ja sorry ik moet nog alleen de pluspunten en waarom je mij moet kiezen ;-;

zucht
Anoniem
Wereldberoemd



ik verveel me schiet op

ja sorry ik moet nog alleen de pluspunten en waarom je mij moet kiezen ;-;

zucht

het zijn maar bijna 1500 woorden
Anoniem
Wereldberoemd



virtualpopstar.com/home/…;show=blog&id=17797
Account verwijderd




ik dacht ik kan uren lezen

ben nu al klaar

wist niet wat cv voor afkorting was ben het alleen weer vergeten waaaah

over je brief mag ik niets zeggen srry
Anoniem
Wereldberoemd



ik dacht ik kan uren lezen

ben nu al klaar

wist niet wat cv voor afkorting was ben het alleen weer vergeten waaaah

over je brief mag ik niets zeggen srry

dan lees je best wel snel .-.

ik moest het ook eerst opzoeken ahhahaha
Account verwijderd




ik dacht ik kan uren lezen

ben nu al klaar

wist niet wat cv voor afkorting was ben het alleen weer vergeten waaaah

over je brief mag ik niets zeggen srry

dan lees je best wel snel .-.

ik moest het ook eerst opzoeken ahhahaha

ja dat klopt in groep 3 had ik hoogste wat mogelijk was (rochel de betweter ook, neeeeerd) 
Account verwijderd




dan lees je best wel snel .-.

ik moest het ook eerst opzoeken ahhahaha

ja dat klopt in groep 3 had ik hoogste wat mogelijk was (rochel de betweter ook, neeeeerd) 

hey ik ben nog online he

gefeliciteerd
Anoniem
Wereldberoemd



ik dacht ik kan uren lezen

ben nu al klaar

wist niet wat cv voor afkorting was ben het alleen weer vergeten waaaah

over je brief mag ik niets zeggen srry

dan lees je best wel snel .-.

ik moest het ook eerst opzoeken ahhahaha

ja dat klopt in groep 3 had ik hoogste wat mogelijk was (rochel de betweter ook, neeeeerd) 

ik had dat in groep 2 al, wat maakt mij dat dan S:
Account verwijderd




dan lees je best wel snel .-.

ik moest het ook eerst opzoeken ahhahaha

ja dat klopt in groep 3 had ik hoogste wat mogelijk was (rochel de betweter ook, neeeeerd) 

ik had dat in groep 2 al, wat maakt mij dat dan S:

een raar kind

nee serieus in groep 2 heb je toxh nog geen les wat
Anoniem
Wereldberoemd



ja dat klopt in groep 3 had ik hoogste wat mogelijk was (rochel de betweter ook, neeeeerd) 

ik had dat in groep 2 al, wat maakt mij dat dan S:

een raar kind

nee serieus in groep 2 heb je toxh nog geen les wat

nope, mijn moeder had het me thuis geleerd en we krijgen in de klas een beetje les hahaha
Account verwijderd




ik had dat in groep 2 al, wat maakt mij dat dan S:

een raar kind

nee serieus in groep 2 heb je toxh nog geen les wat

nope, mijn moeder had het me thuis geleerd en we krijgen in de klas een beetje les hahaha

waaaaron in groep 2 was ik de borsuurkoning overtref dat maar eens!!!!! borduur*
Anoniem
Wereldberoemd



een raar kind

nee serieus in groep 2 heb je toxh nog geen les wat

nope, mijn moeder had het me thuis geleerd en we krijgen in de klas een beetje les hahaha

waaaaron in groep 2 was ik de borsuurkoning overtref dat maar eens!!!!! borduur*

IK KAN DAT HELEMAAL NIET waarom leerde niemand het me ;-;
Account verwijderd




nope, mijn moeder had het me thuis geleerd en we krijgen in de klas een beetje les hahaha

waaaaron in groep 2 was ik de borsuurkoning overtref dat maar eens!!!!! borduur*

IK KAN DAT HELEMAAL NIET waarom leerde niemand het me ;-;

...iets uitprikken met een naaldje


Anoniem
Wereldberoemd



waaaaron in groep 2 was ik de borsuurkoning overtref dat maar eens!!!!! borduur*

IK KAN DAT HELEMAAL NIET waarom leerde niemand het me ;-;

...iets uitprikken met een naaldje



ja nou ik prik dan in mn vingers
Account verwijderd




IK KAN DAT HELEMAAL NIET waarom leerde niemand het me ;-;

...iets uitprikken met een naaldje



ja nou ik prik dan in mn vingers

ik prik elke dag 5x in mijn vingers hahahahahahahahhah

nog wat???? xxx king
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste