schreef:
Ik vind je wel een leuke meid haha. Het mailen met je is altijd wel gezellig. Ik vind je ook wel aardig. Dus conclusie: Ik mag je.
Ik vind je wel een leuke meid haha. Het mailen met je is altijd wel gezellig. Ik vind je ook wel aardig. Dus conclusie: Ik mag je.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19

