Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ga jij nog meedoen aan de stage van het NT?
Anoniem
Landelijke ster



Hahaha weet je hoe eng dat is DD:

Die van jou was zo goed. Srs. I was like, ineens zo onzeker over mijn inzending HAHAHAHAHAHA oke even jenken.

Huh hoe heb jij die gezien dan haha o.o

Idk meer hoe k vond maar op dat ene acc? ;o
Placebo
Wereldberoemd



Die van jou was zo goed. Srs. I was like, ineens zo onzeker over mijn inzending HAHAHAHAHAHA oke even jenken.

Huh hoe heb jij die gezien dan haha o.o

Idk meer hoe k vond maar op dat ene acc? ;o

Oooooh hahaha ja kan best :d
Cinta
Landelijke ster



Ik heb de mijne al een tijdje verzondennn haha, spannend.

Yes, I've seen it :3

Hahaha weet je hoe eng dat is DD:

Hehehe
Amity
Straatmuzikant



Ik heb hem eergisteren ingestuurd. Ik ben f*cking benieuwd naar de uitslag!!
Cinta
Landelijke ster



...Ik weet het nog niet

Waarom twijfel jeee

Ik denk dat ik te lui ben of te slecht ben ;-;

Te slecht: I doubt itttt en lui ben ik ook en ik doe het al bijna twee jaar!!
Account verwijderd




Nee, niks voor mij haha
Anna
YouTube-ster



Waarom twijfel jeee

Ik denk dat ik te lui ben of te slecht ben ;-;

Te slecht: I doubt itttt en lui ben ik ook en ik doe het al bijna twee jaar!!

En ik ben niet creatief zucht
Sophrosyne
Straatmuzikant



Jazeker, maar helaas ben ik nu erg druk. D:
Anoniem
YouTube-ster



Ik wil wel, maar ik weet niet zeker of ik deze zomer dan in Nederland ben ;c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: