Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Welke vind jij het mooiste?
Welke CR setje vind jij het mooiste?
Account verwijderd




ik vind ze allebei heel mooi,maar ik mag gewoon niets meer kopen.
dus ja voor mij zit er niet meer in dan te wachten tot iemand iets te koop aanbied
Anoniem
Queen of Queens



ik vind ze allebei heel mooi,maar ik mag gewoon niets meer kopen.
dus ja voor mij zit er niet meer in dan te wachten tot iemand iets te koop aanbied

Hoe zo mag je dat niet?
Anoniem
Queen of Queens



Maar ik weet al hoe ik het doe Weggeven via topic.
Toothless
Wereldberoemd



Maar ik weet al hoe ik het doe Weggeven via topic.

Hoe dan? Met een speciale opdracht of wat?
Anoniem
Landelijke ster



Die 2e is echt heel mooi. Ik wilde die kopen maar er was geen geld :/ Hoe zou t komen als je iemand 600€ gaat lenen... -.-
Toothless
Wereldberoemd



Ik krijg ze vanmiddag allebei, ben daar zo blij mee! 
Marissa
Internationale ster



Ik vind die tweede helemaal geweldig, niet alleen omdat ik van draken houd, maar ook omdat die staart me doet denken aan een OC van mij. Bovendien ben ik helemaal gek km op staartem, AHAHAHA
Toothless
Wereldberoemd



Ik vind die tweede helemaal geweldig, niet alleen omdat ik van draken houd, maar ook omdat die staart me doet denken aan een OC van mij. Bovendien ben ik helemaal gek km op staartem, AHAHAHA

ga je kopen? of mag je niet kopen?
Account verwijderd




ik vind ze allebei heel mooi,maar ik mag gewoon niets meer kopen.
dus ja voor mij zit er niet meer in dan te wachten tot iemand iets te koop aanbied

Hoe zo mag je dat niet?

ik mag er voorlopig geen geld meer aan uit geven,omdat ik nog genoeg manager heb
Anoniem
YouTube-ster



setje 2 <3
haha maarja geen geld nu x
Anoniem
YouTube-ster



Ik zit zo te twijfelen, haha. Ik kan Óf 2x die van 6 kopen en dan eentje verkopen, of één keer die van 12 en meeeeh ik moet kiezen :c
Anoniem
Minister of Pop



beide
Anoniem
Queen of Queens



ik vind ze allebei heel mooi,maar ik mag gewoon niets meer kopen.
dus ja voor mij zit er niet meer in dan te wachten tot iemand iets te koop aanbied

Hoe zo mag je dat niet?

ik mag er voorlopig geen geld meer aan uit geven,omdat ik nog genoeg manager heb

O dat vind ik zielig voor je. sad ik denk er over om je iets te geven! :)
Anoniem
Queen of Queens



Ik zit zo te twijfelen, haha. Ik kan Óf 2x die van 6 kopen en dan eentje verkopen, of één keer die van 12 en meeeeh ik moet kiezen :c

Zelf vind ik 12 1000 keer leuker
Cinta
Landelijke ster



Ik lijk wel alleen in dit, maar ik vind de eerste leuker haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste