schreef:
ik vind ze allebei heel mooi,maar ik mag gewoon niets meer kopen.
dus ja voor mij zit er niet meer in dan te wachten tot iemand iets te koop aanbied
ik vind ze allebei heel mooi,maar ik mag gewoon niets meer kopen.
dus ja voor mij zit er niet meer in dan te wachten tot iemand iets te koop aanbied


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21
ik denk er over om je iets te geven! 