Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
HOPELIJK BEN JE BLIJ SIMONE! :)
Anoniem
Queen of Queens



De manager van Unashamed is succesvol geactiveerd! Er is een bevestigingsbericht naar deze speler verstuurd.
De manager van Unashamed is succesvol geactiveerd! Er is een bevestigingsbericht naar deze speler verstuurd.
Anoniem
Queen of Queens



Gefeliciteerd met je verjaardag Simone! Je bent trouwens erg gul Cindy, echt lief c:

HAHAHAH dit is de enige dag wanneer ze het aanneemt daar maak ik gebruik van HAHAHAHA
Lefacumis
Wereldberoemd



Cindy kennende hahaha!

Anoniem
Wereldberoemd



Gefeliciteerd met je verjaardag Simone! Je bent trouwens erg gul Cindy, echt lief c:

HAHAHAH dit is de enige dag wanneer ze het aanneemt daar maak ik gebruik van HAHAHAHA

Haha :p
Anoniem
YouTube-ster



Simo, van mij krijg je je cadeautjes later omdat ik morgen pas weer geld binnenkrijg en hier momenteel blut ben, dus je kunt alles begin volgende week verwachten, 'kay? 
Anoniem
Queen of Queens



Cindy kennende hahaha!


:$
Anoniem
YouTube-ster



Simo, van mij krijg je je cadeautjes later omdat ik morgen pas weer geld binnenkrijg en hier momenteel blut ben, dus je kunt alles begin volgende week verwachten, 'kay? 

Meer? 0.0

^_^
Lefacumis
Wereldberoemd



Simo, van mij krijg je je cadeautjes later omdat ik morgen pas weer geld binnenkrijg en hier momenteel blut ben, dus je kunt alles begin volgende week verwachten, 'kay? 

Meer? 0.0

BLIJER!!!!
Anoniem
Queen of Queens



Meer? 0.0

BLIJER!!!!

Ik ben blij, maar ik ben een gever, geen nemer.

Daarom moet je nu maar een keer lekker van nemen AHAHAHAHA
Anoniem
YouTube-ster



Meer? 0.0

BLIJER!!!!

Ik ben blij, maar ik ben een gever, geen nemer.

Zijn er trouwens ook dingen die jij leuk of lekker vind? -Los van vp hé- 
Anoniem
Queen of Queens



Ik ben blij, maar ik ben een gever, geen nemer.

Zijn er trouwens ook dingen die jij leuk of lekker vind? -Los van vp hé- 

Uh, OMG ik vergat jou uit te nodigen voor vanavond, fml :c

DAN DOE JE HET NU TOCH? o-O
Anoniem
Wereldberoemd



Woooooooooooot o_____o
Anoniem
Queen of Queens



Uh, OMG ik vergat jou uit te nodigen voor vanavond, fml :c

DAN DOE JE HET NU TOCH? o-O

Kon jij btw ook maar haha

Kon het maar ja. ;c dan kwam ik graag!
Anoniem
Minister of Pop



Gefeliciteerd Simone
SunShinee
Karaoke-ster



WOWWW !!! LIEFF

happy b`day Simone !!!!woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste