Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
FC 500 PD
Anoniem
Landelijke ster



Wtf man, wrm kan ik niet stemmen en staat mijn outfit er niet :c

Heb je wel ingeleverd? sad

Jupjup om 10 over of zo en kreeg dat balkdingetje waarop staat dat tvsuccesvol ging of zo :c

Bug sad
Anoniem
Landelijke ster



LAMA!!!

TIGER!!!

HAAAAAAAI!!!!!

HEEEEEEEEI!!!!! 

You know I love your look <3
Anoniem
Internationale ster



Heb je wel ingeleverd? sad

Jupjup om 10 over of zo en kreeg dat balkdingetje waarop staat dat tvsuccesvol ging of zo :c

Bug sad

Maar dat is gemeen want is al de tweede keer dat t gebeurt vandaag dus daar gaat 1000 pd en mn kans op winst mweh :c
Anoniem
Internationale ster



TIGER!!!

HAAAAAAAI!!!!!

HEEEEEEEEI!!!!! 

You know I love your look <3

I didn't know that but I love yours too, very much <3 It is just so awesome o.o
Anoniem
Landelijke ster



Jupjup om 10 over of zo en kreeg dat balkdingetje waarop staat dat tvsuccesvol ging of zo :c

Bug sad

Maar dat is gemeen want is al de tweede keer dat t gebeurt vandaag dus daar gaat 1000 pd en mn kans op winst mweh :c

Als ik win dan deel ik het door 2 en krijg jij helft!!
Anoniem
Internationale ster



Bug sad

Maar dat is gemeen want is al de tweede keer dat t gebeurt vandaag dus daar gaat 1000 pd en mn kans op winst mweh :c

Als ik win dan deel ik het door 2 en krijg jij helft!!

Haha hoeft niet, heb zelf nog wel pd hoor haha
Anoniem
Landelijke ster



HAAAAAAAI!!!!!

HEEEEEEEEI!!!!! 

You know I love your look <3

I didn't know that but I love yours too, very much <3 It is just so awesome o.o

Thanks! But your look is awesomer!
Anoniem
Internationale ster



Maar t is gewoon zoo vervelend weet je
Anoniem
Landelijke ster



Maar dat is gemeen want is al de tweede keer dat t gebeurt vandaag dus daar gaat 1000 pd en mn kans op winst mweh :c

Als ik win dan deel ik het door 2 en krijg jij helft!!

Haha hoeft niet, heb zelf nog wel pd hoor haha

Laat mij sad Ik wil dat doen punt uit!
Anoniem
Internationale ster



HEEEEEEEEI!!!!! 

You know I love your look <3

I didn't know that but I love yours too, very much <3 It is just so awesome o.o

Thanks! But your look is awesomer!

You crazy?
Anoniem
Internationale ster



Als ik win dan deel ik het door 2 en krijg jij helft!!

Haha hoeft niet, heb zelf nog wel pd hoor haha

Laat mij sad Ik wil dat doen punt uit!

Dude maar ik doe straks nog wel een keer en dan gaat t dan hopelijk wel weer goed xd
Anoniem
Landelijke ster



I didn't know that but I love yours too, very much <3 It is just so awesome o.o

Thanks! But your look is awesomer!

You crazy?

Yes I am :3
Anoniem
Landelijke ster



Haha hoeft niet, heb zelf nog wel pd hoor haha

Laat mij sad Ik wil dat doen punt uit!

Dude maar ik doe straks nog wel een keer en dan gaat t dan hopelijk wel weer goed xd

Nodig mij dan ook ff uit xD
Anoniem
Internationale ster



Thanks! But your look is awesomer!

You crazy?

Yes I am :3

Still, yours is way awesomer
Anoniem
Internationale ster



Laat mij sad Ik wil dat doen punt uit!

Dude maar ik doe straks nog wel een keer en dan gaat t dan hopelijk wel weer goed xd

Nodig mij dan ook ff uit xD

Eh ik kan niemand uitnodigen en gwn hierna meteen wss xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste