Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie mag ik interviewen? Die een leuke hobby..
Anoniem
Queen of Queens



Ik tennis, maak huiswerk, ik turn op school <- sport omg, ik teken, ik slaap (kan heel interessant zijn) en ik eet.

hobby hw? xD

ja

Dat hoor ik niet vaak. XD
xAnna
Straatmuzikant



Mijn hobby is de kortingen uitrekenen in de winkels.................

KORTING UITREKENEN? O-o vertel er eens want meer over!

Nou ik loop in een winkel en dan zie je een prijskaartje met 50% korting op iets en zo vermaak ik me als mijn moeder kleren uitzoekt en ik moet wachten. geheheheh
Anoniem
Queen of Queens



Mijn hobby is de kortingen uitrekenen in de winkels.................

KORTING UITREKENEN? O-o vertel er eens want meer over!

Nou ik loop in een winkel en dan zie je een prijskaartje met 50% korting op iets en zo vermaak ik me als mijn moeder kleren uitzoekt en ik moet wachten. geheheheh

Dus je rekent bv dat hij zeg maar 10 euro koste en met 50% korting nog maar 5 euro?

Maar dan moeilijker HAHAHAHAH ik ben namelijk super slecht in rekenen omg.
xAnna
Straatmuzikant



KORTING UITREKENEN? O-o vertel er eens want meer over!

Nou ik loop in een winkel en dan zie je een prijskaartje met 50% korting op iets en zo vermaak ik me als mijn moeder kleren uitzoekt en ik moet wachten. geheheheh

Dus je rekent bv dat hij zeg maar 10 euro koste en met 50% korting nog maar 5 euro?

Maar dan moeilijker HAHAHAHAH ik ben namelijk super slecht in rekenen omg.

Ja dat doe ik ja HAHAHAHA
bijna iedereen verklaard me voor gek but don't care HAHAHA
Account verwijderd




Turnen, schetsen en loomen :)
Lix
YouTube-ster



Ik scherm (als in de sport) xd
En ik vind het een hele leuke sport om te spelen, omdat het een sierlijke sport is, WAARMEE JE MENSEN MEE MAG STEKEN!!! muahahaha
Anoniem
Queen of Queens



Nou ik loop in een winkel en dan zie je een prijskaartje met 50% korting op iets en zo vermaak ik me als mijn moeder kleren uitzoekt en ik moet wachten. geheheheh

Dus je rekent bv dat hij zeg maar 10 euro koste en met 50% korting nog maar 5 euro?

Maar dan moeilijker HAHAHAHAH ik ben namelijk super slecht in rekenen omg.

Ja dat doe ik ja HAHAHAHA
bijna iedereen verklaard me voor gek but don't care HAHAHA

HAHAHA klinkt er interessant om er meer over te weten wie weet! 
Anoniem
Queen of Queens



Turnen, schetsen en loomen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

loomen is lui zijn of heb ik het fout? XD
Anoniem
Queen of Queens



Ik scherm (als in de sport) xd
En ik vind het een hele leuke sport om te spelen, omdat het een sierlijke sport is, WAARMEE JE MENSEN MEE MAG STEKEN!!! muahahaha

HAHAHAH omg ja dat ken ik vaag ja!
Account verwijderd




Turnen, schetsen en loomen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

loomen is lui zijn of heb ik het fout? XD

Nogal ja dat is 100% mijn hobby! :)
xAnna
Straatmuzikant



Dus je rekent bv dat hij zeg maar 10 euro koste en met 50% korting nog maar 5 euro?

Maar dan moeilijker HAHAHAHAH ik ben namelijk super slecht in rekenen omg.

Ja dat doe ik ja HAHAHAHA
bijna iedereen verklaard me voor gek but don't care HAHAHA

HAHAHA klinkt er interessant om er meer over te weten wie weet! 

mhihihih :3
Anoniem
Queen of Queens



Turnen, schetsen en loomen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

loomen is lui zijn of heb ik het fout? XD

Nogal ja dat is 100% mijn hobby! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

XD
Account verwijderd




loomen is lui zijn of heb ik het fout? XD

Nogal ja dat is 100% mijn hobby! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

XD

HAHAHAH
Lix
YouTube-ster



Ik scherm (als in de sport) xd
En ik vind het een hele leuke sport om te spelen, omdat het een sierlijke sport is, WAARMEE JE MENSEN MEE MAG STEKEN!!! muahahaha

HAHAHAH omg ja dat ken ik vaag ja!

Haha ;3
Anoniem
Wereldberoemd



me :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste