Cindy schreef:
Dat hoor ik niet vaak. XD
Bram schreef:
ja
Cindy schreef:
hobby hw? xD
Bram schreef:
Ik tennis, maak huiswerk, ik turn op school <- sport omg, ik teken, ik slaap (kan heel interessant zijn) en ik eet.
Ik tennis, maak huiswerk, ik turn op school <- sport omg, ik teken, ik slaap (kan heel interessant zijn) en ik eet.
hobby hw? xD
ja
Dat hoor ik niet vaak. XD


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21


