Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
wie ik wil meeten
Anoniem
Wereldberoemd



Noooooo

Drama

Ik woon helemaal boven in Nederland, fml hahaha :c

Ughh 
Anoniem
Wereldberoemd



belgie xc

Noooooo

Jaaaa

Waneer meten we c:
Account verwijderd




Noooooo

Jaaaa

Waneer meten we c:

Idk :cc
Anoniem
Wereldberoemd



Jaaaa

Waneer meten we c:

Idk :cc

Ik wil zograag IDC dat je .... ben c:
Account verwijderd




Waneer meten we c:

Idk :cc

Ik wil zograag IDC dat je .... ben c:

Dat ik...? Wat ben?
Anoniem
Wereldberoemd



Idk :cc

Ik wil zograag IDC dat je .... ben c:

Dat ik...? Wat ben?

Dat je eens zei op mail
Account verwijderd




Ik wil zograag IDC dat je .... ben c:

Dat ik...? Wat ben?

Dat je eens zei op mail

Oh dat.
Anoniem
Wereldberoemd



Dat ik...? Wat ben?

Dat je eens zei op mail

Oh dat.

Idk dat de rest het weet
Account verwijderd




Dat je eens zei op mail

Oh dat.

Idk dat de rest het weet

Nee, ach ja, ja, maar ook nee, haha. Idk wie het weet. 
Anoniem
Wereldberoemd



Oh dat.

Idk dat de rest het weet

Nee, ach ja, ja, maar ook nee, haha. Idk wie het weet. 

Daarom die puntjes en dat mij het niet scheelt
Account verwijderd




Idk dat de rest het weet

Nee, ach ja, ja, maar ook nee, haha. Idk wie het weet. 

Daarom die puntjes en dat mij het niet scheelt

Gelukkig. :/ 
Anoniem
Wereldberoemd



Nee, ach ja, ja, maar ook nee, haha. Idk wie het weet. 

Daarom die puntjes en dat mij het niet scheelt

Gelukkig. :/ 

Ik vertel dat niet hoor trush me bae xoxo
Account verwijderd




Daarom die puntjes en dat mij het niet scheelt

Gelukkig. :/ 

Ik vertel dat niet hoor trush me bae xoxo

Mij maakt het niet uit of VP weet dat ik BI ben, ja ik ben BI haha. Maar dus, als ze me maar accepteren hoe ik ben.
Anoniem
Wereldberoemd



Gelukkig. :/ 

Ik vertel dat niet hoor trush me bae xoxo

Mij maakt het niet uit of VP weet dat ik BI ben, ja ik ben BI haha. Maar dus, als ze me maar accepteren hoe ik ben.

Ahaa 
Weronika
Karaoke-ster



Oehh doen we ;3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste