Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wat wil jij nog bereiken op vp?
Account verwijderd




Designer :3 maar daar ben ik (nog) niet goed genoeg voor xd

uhh jawel 

Kijk naar het niveau van de andere designers.. haha 
Lix
YouTube-ster



CT of NT x3
Marissa
Internationale ster



Niks meer ;p ik ben denk ik hier binnenkort wel weg.

why o.O

Sommige mensen hier zijn zo heel close allemaal samen en zijn hele goede vrienden geworden en dat heb ik niet en dus word het voor mij steeds moeilijk om online te komen op een site waar ik eigk geen vrienden heb/mensen echt ken

Je hebt mij? :c
Anoniem
YouTube-ster



Admin
Lefacumis
Wereldberoemd



Admin

o
Account verwijderd




Admin

ahahahahahahahahahahah nee
Cinta
Landelijke ster



Moderatorrr
Adelyna
Landelijke ster



Admin

ahahahahahahahahahahah nee

Dan kan ze toch willen om te bereiken? Er werd nooit gezegd dat het haalbaar moest zijn xD
Tianmi
Straatmuzikant



niks
Lefacumis
Wereldberoemd



Admin

ahahahahahahahahahahah nee

Dan kan ze toch willen om te bereiken? Er werd nooit gezegd dat het haalbaar moest zijn xD

sarcasme maybe ._.
Anoniem
Popster



Uuuuh, geen idee. Ik heb eigenlijk meer dan genoeg functies en ik hou van hen allebei. Als ik moet kiezen dan ga ik voor admin ahahahaha.
Ralsei
Internationale ster



D&M&Broadcastteam

(De redenen dat ik aan de vorige BT/YT niet meegedaan heb is omdat ik eigenlijk niet durf vanwege een persoon.)

(M is volgens mij nooit de sollicitatie aan gekomen en ik was sowieso al kansloos.)
(D is geen verkiezing van geweest.)
Anoniem
YouTube-ster



Moderatorrr

Ralsei
Internationale ster



En admin hahaha (ik wil wel maar dat gebeurd never)
Toothless
Wereldberoemd



Ik wil dolgraag in het SMT en verder lijkt Moderator zijn me ook gaaf.  
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste