Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb zo'n zin in morgen!!!!!
Christy
Internationale ster



Wie heeft er nou zin in maandag? 

Anoniem
Popster



EUhm vergeet mij niet!!

Wie ben jij?

Ya bff, remember? tss

Nee ik heb geen noobs al bff1!!!!!!11!1!!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik half HAHAHA. Wel qua online leven, niet qua RL. :3
Anoniem
Wereldberoemd



Wie heeft er nou zin in maandag? 

Maandag is mijn bff!!
Lekker de dag beginnen met 2 uur gym met de fijnste lerares die er is!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anoniem
Popster



Ya bff, remember? tss

Nee ik heb geen noobs al bff1!!!!!!11!1!!!!

O, kijk dan maar snel bij je BFF's want dat zijn alleen maar noobs~!!!!!!11!!!!!11!11!!!!!

Je bedoelt jou bff's zeker?xoxoxoxoxoxoxo
Anoniem
Wereldberoemd



Wie heeft er nou zin in maandag? 

Maandag is mijn bff!!
Lekker de dag beginnen met 2 uur gym met de fijnste lerares die er is!!!!!!!!!!!!!!!!!

een lerares die poep te eten geeft xd

W A T

NU HEB IK DR GEHEIM ONTRAF(KE)ELD!!! 
Account verwijderd




wat is er morgen omg ;c
Account verwijderd




wat is er morgen omg ;c

Tss, noob.

wat zeg je?!?!
Anoniem
Popster



O, kijk dan maar snel bij je BFF's want dat zijn alleen maar noobs~!!!!!!11!!!!!11!11!!!!!

Je bedoelt jou bff's zeker?xoxoxoxoxoxoxo

Je weet dat jij daar tussen staat.............

Wie is Jij?
Anoniem
Minister of Pop



Wat is er morgen?
Anoniem
Wereldberoemd



Je bedoelt jou bff's zeker?xoxoxoxoxoxoxo

Je weet dat jij daar tussen staat.............

Wie is Jij?

Jij
Anoniem
Popster



Wat is er morgen?

Morgen is het Henkdag!
Anoniem
Popster



Je weet dat jij daar tussen staat.............

Wie is Jij?

Jij

Jij
Anoniem
Minister of Pop



Wat is er morgen?

Morgen is het Henkdag!

Huh?
Anoniem
Wereldberoemd



Wat is er morgen?

Morgen is het Henkdag!

Ik dacht Truusdag?!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste