Sophrosyne schreef:
Yeah Gio, ik mag je écht niet, sterker nog, ik haat je door en door. Ik mocht je eerst maar je bent echt een vreselijke dramaqueen en je kan zo geweldig goed overdrijven, ook voel je je heel snel aangesproken en snel aangevallen, voor mijn part mag je weer weggaan. (oh wacht dan kom je toch na 24 uur of korter weer terug)
Giovanni schreef:
.
.
Yeah Gio, ik mag je écht niet, sterker nog, ik haat je door en door. Ik mocht je eerst maar je bent echt een vreselijke dramaqueen en je kan zo geweldig goed overdrijven, ook voel je je heel snel aangesproken en snel aangevallen, voor mijn part mag je weer weggaan. (oh wacht dan kom je toch na 24 uur of korter weer terug)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16

