Placebo schreef:
Hee girl! Jou vind ook een leukerd, in mijn ogen kom je redelijk volwassen over en je straalt een soort positiviteit uit. En ik hoorde al vaker dat je een schatje bent :3
Angel schreef:
Go ahead. ^-^
Go ahead. ^-^
Hee girl! Jou vind ook een leukerd, in mijn ogen kom je redelijk volwassen over en je straalt een soort positiviteit uit. En ik hoorde al vaker dat je een schatje bent :3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17


