Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Oké dan truth ik ook maar een keer haha.
Placebo
Wereldberoemd



Go ahead. ^-^

Hee girl! Jou vind ook een leukerd, in mijn ogen kom je redelijk volwassen over en je straalt een soort positiviteit uit. En ik hoorde al vaker dat je een schatje bent :3
Placebo
Wereldberoemd



x

Jou ken ik niet D: sorry!
Account verwijderd




Go ahead. ^-^

Hee girl! Jou vind ook een leukerd, in mijn ogen kom je redelijk volwassen over en je straalt een soort positiviteit uit. En ik hoorde al vaker dat je een schatje bent :3

Aw thanks. n____n
Account verwijderd




Volgens mij ken je me niet maar ik reageer toch xd

Ik ken je wel hahaha, nou ja je naam dan. Toen ik net speelde was ik altijd boos op je omdat je op 1 stond bij tetris ;-; nou ja ik vind je wel aardig <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Hahaha, heb ik soms ook bij mensen n_n

Thx, voor wat ik op het forum heb gezien lijk je me ook aardig n_n Ik wil nooit al te snel een mening over mensen hebben, dus vandaar dat ik niet meteen zeg van 'Je bent heel aardig' of 'Je bent echt gemeen', haha :3
Placebo
Wereldberoemd



<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ook jou ken ik niet heel goed, maar ik vind je best wel aardig overkomen haha. 
Placebo
Wereldberoemd



.

Zoals ik al gelezen heb zijn er veel mensen die je niet mogen hier, al vind ik je nog wel oké. Ik ken je niet zo heel goed dus ik kan niet oordelen. Ik zie soms wel een reactie die ik beetje raar vind, maar over het algemeen vind ik je wel oké ^^
Placebo
Wereldberoemd



x

.... Ja hallo jou mag ik dus echt niet he :s

Kidding, lief kipje, je bent net zoals Judith één van de leukste en liefste mensen die ik heb leren kennen en ik ben echt zo blij dat ik je mocht leren kennen. Je bent er één uit de duizend, verder geldt hetzelfde voor jou als bij Juudje <3
Placebo
Wereldberoemd



:3

GOEDIT. Ik ga geen boek typen, maar weet dat ik je geweldig vind en dat je één van de belangrijkste personen in mijn leven bent en ik je nooit of te nimmer wil inruilen of als slaaf wil verkopen. Als je een langere truth wilt, whapp me dan om drie uur vannacht en dan krijg je een boek. xx

...daar ga ik je aan houden♥

Doe maar hehe
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: