Mylimasis schreef: Ik heb je altijd al eg aardig gevonden, vooral toen ik er achter kwam dat je ook van anime houdt :3 EHHEHEH, nee maar je bent echt leuk
Mylimasis schreef: Ik heb je altijd al eg aardig gevonden, vooral toen ik er achter kwam dat je ook van anime houdt :3 EHHEHEH, nee maar je bent echt leuk
hehehehehe anime maakt vriendschappen haha thank you :33
Account verwijderd
schreef:
Sachiko schreef:
Angel schreef: Nee, ik heb toch niets goed over je te zeggen. xoxo