Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Guys, don't worry over die waarschuwing.
Anoniem
Wereldberoemd



Maar wordt deze straks wel weer bij iedereen weggehaald?

Het is geen echte, het is gewoon die mail die je krijgt, zonder dat je daadwerkelijk een ws krijgt.

Je kan er niet op reageren, so.

Is wel via het virtual popstar account, iemand heeft die waarschijnlijk gehackt.
Anoniem
YouTube-ster



Dus vp is niet gehackt HAHAH :$?
Berghond
Straatmuzikant



O god! Ik dacht dat ie echt was, ik zat helemaal in paniek. Ik ben me zo kapot geschrokken en wou meteen iemand mailen waardoor het kwam. 
En swaggerboy69 bestaat niet eens, dus dat was eng
Toothless
Wereldberoemd



Maar is VP nu wel gehackt? :$
Anoniem
Wereldberoemd



Maar is VP nu wel gehackt? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik weet het niet...
Berghond
Straatmuzikant



Heel vp heeft die mail gekregen, en dit is GEEN echte waarschuwing.

Ik weet niet wie dit heeft gedaan, maar deze ws is NIET echt, is gewoon de waarschuwingsmail.

My god ik meteen cindy mailen oo waar slaat dit op??

Same!:o
Toothless
Wereldberoemd



Wat heb ik gemist?

Er is een fake waarschuwing rondgestuurd met daarin dat iemand VP gehackt zou hebben.
Berghond
Straatmuzikant



Wat heb ik gemist?

Veel....
Toothless
Wereldberoemd



Wat heb ik gemist?

Er is een fake waarschuwing rondgestuurd met daarin het bericht dat VP zou zijn gehackt, maar dat is dus niet waar. ;)
Amity
Straatmuzikant



Ik heb geen mail gekregen?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb geen mail gekregen?

Hij is al weer verwijderd uit de database, de mensen die hem al hadden gelezen, kunnen 'm nu ook niet meer zien.
Amity
Straatmuzikant



Ik heb geen mail gekregen?

Hij is al weer verwijderd uit de database, de mensen die hem al hadden gelezen, kunnen 'm nu ook niet meer zien.

Oow ..
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: