Girafke schreef:
Is wel via het virtual popstar account, iemand heeft die waarschijnlijk gehackt.
Rhea schreef:
Je kan er niet op reageren, so.
Rafke schreef:
Het is geen echte, het is gewoon die mail die je krijgt, zonder dat je daadwerkelijk een ws krijgt.
Irresistible schreef:
Maar wordt deze straks wel weer bij iedereen weggehaald?
Maar wordt deze straks wel weer bij iedereen weggehaald?
Het is geen echte, het is gewoon die mail die je krijgt, zonder dat je daadwerkelijk een ws krijgt.
Je kan er niet op reageren, so.
Is wel via het virtual popstar account, iemand heeft die waarschijnlijk gehackt.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
?

