Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
hoe zie jij er nu uit
Anoniem
YouTube-ster



....make up loos

haha ja hopelijk <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
maar zonder ben je vast ook mooi

hmm nee niet echt HAHAHHAH

zwzo wel liegebeest x
Britney
YouTube-ster



....make up loos

NeonLights
Queen of Queens



Als een kreeft...

Wooh heb je het te warm ofzo ?

Nee, ik ben verbrand
Anoniem
YouTube-ster



Bezweet.

Ga douchen dan :o vuillerd
Anoniem
YouTube-ster



Als een kreeft...

Wooh heb je het te warm ofzo ?

Nee, ik ben verbrand

Awhhh Aftersun ik zal je insmerencrazy
Anoniem
YouTube-ster



....make up loos


toch wil ik j zien 
NeonLights
Queen of Queens



Wooh heb je het te warm ofzo ?

Nee, ik ben verbrand

Awhhh Aftersun ik zal je insmerencrazy

Ik denk niet dat dat veel zal helpen. Als ik iets langer in de zon had gestaan/gezeten, had ik waarschijnlijk 2e graads brandwonden. En omg wat dit pijn. 
Anoniem
YouTube-ster



Nee, ik ben verbrand

Awhhh Aftersun ik zal je insmerencrazy

Ik denk niet dat dat veel zal helpen. Als ik iets langer in de zon had gestaan/gezeten, had ik waarschijnlijk 2e graads brandwonden. En omg wat dit pijn. 

h'm de zon is erg... stout meisje je had je moeten insmeren he
nu zit je in de pinarie
Anoniem
Popster



Meest recent is dit dat was uur of 4 geleden http://nl.tinypic.com/r/2j61p4l/…
NeonLights
Queen of Queens



Awhhh Aftersun ik zal je insmerencrazy

Ik denk niet dat dat veel zal helpen. Als ik iets langer in de zon had gestaan/gezeten, had ik waarschijnlijk 2e graads brandwonden. En omg wat dit pijn. 

h'm de zon is erg... stout meisje je had je moeten insmeren he
nu zit je in de pinarie

Haha, dat is dus het hele probleem, hoe vaak ik me ook insmeer met een goeie crème, ik verbrand wel gewoon. 
Britney
YouTube-ster



....make up loos


toch wil ik j zien 

geen zin om een foto te maken, kijk maar op mijn instagram hoe ik er uit zie xd.
http://instagram.com/kusbritney
Anoniem
YouTube-ster



Meest recent is dit dat was uur of 4 geleden nl.tinypic.com/r/2j61p4l/8

poessss ¨¨¨¨ wat een schattigerd
Anoniem
YouTube-ster




toch wil ik j zien 

geen zin om een foto te maken, kijk maar op mijn instagram hoe ik er uit zie xd.
instagram.com/kusbritney

toch mooi x:p
Anoniem
Popster



Meest recent is dit dat was uur of 4 geleden nl.tinypic.com/r/2j61p4l/8

poessss ¨¨¨¨ wat een schattigerd

De poes wilde niet op de foto :c en als ze dan goed stond zag ik er debiel uit.
Anoniem
YouTube-ster



Ik denk niet dat dat veel zal helpen. Als ik iets langer in de zon had gestaan/gezeten, had ik waarschijnlijk 2e graads brandwonden. En omg wat dit pijn. 

h'm de zon is erg... stout meisje je had je moeten insmeren he
nu zit je in de pinarie

Haha, dat is dus het hele probleem, hoe vaak ik me ook insmeer met een goeie crème, ik verbrand wel gewoon. 

haha ik heb hetzelfde alleen mag ik niet met dat plakspul in de zon toch ni te vaak .. :p
ik mag niet verbranden ..sad het goede is na verbranden word je bruin :;d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste