Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik vind het niet ok dat wout een ban heeft
Cinta
Landelijke ster



Ik heb onder een steen gelegen, volgens mij. o.o Wat is er gebeurd? 

Kijk even bij game en zijn laatste topic, die ws had hik gestuurd via ct acc.

Ik zie geen topic van hem.. 

@andere reactie,  ja!
Cinta
Landelijke ster



Is een ban niet hetzelfde als een TO? Wat is het verschil en hoe lang duurt ie?

Een ban is permanent voor zover ik weet.
Account verwijderd




sjeeees o_o
Anoniem
Landelijke ster



Een ban is echt té. Ik vind het belachelijk lol.
Anoniem
Wereldberoemd



Is een ban niet hetzelfde als een TO? Wat is het verschil en hoe lang duurt ie?

Een ban is permanent voor zover ik weet.

Jups, dat is wel de bedoeling ja. Alleen zoals je misschien wel weet is de ban wel vaker opgeheven. x3
Toothless
Wereldberoemd



Is een ban niet hetzelfde als een TO? Wat is het verschil en hoe lang duurt ie?

Een ban is permanent voor zover ik weet.

Jups, dat is wel de bedoeling ja. Alleen zoals je misschien wel weet is de ban wel vaker opgeheven. x3

oh, oké. Dus hij kán nog terugkomen?
Anoniem
Wereldberoemd



Een ban is permanent voor zover ik weet.

Jups, dat is wel de bedoeling ja. Alleen zoals je misschien wel weet is de ban wel vaker opgeheven. x3

oh, oké. Dus hij kán nog terugkomen?

Idk. Alles kan, staatsloterij. :3
Cinta
Landelijke ster



Is een ban niet hetzelfde als een TO? Wat is het verschil en hoe lang duurt ie?

Een ban is permanent voor zover ik weet.

Jups, dat is wel de bedoeling ja. Alleen zoals je misschien wel weet is de ban wel vaker opgeheven. x3

Wat is het nut dan? Like, hij heeft niets met kwade bedoeling gedaan en geef hem gewoon een to? Zelfde effect dan toch? Ik snap het echt niet. En ik vind het ook klote dat h8j geen nt meer is, aangezisn hij t met het ct acc deed
Anoniem
Wereldberoemd



Een ban is permanent voor zover ik weet.

Jups, dat is wel de bedoeling ja. Alleen zoals je misschien wel weet is de ban wel vaker opgeheven. x3

Wat is het nut dan? Like, hij heeft niets met kwade bedoeling gedaan en geef hem gewoon een to? Zelfde effect dan toch? Ik snap het echt niet. En ik vind het ook klote dat h8j geen nt meer is, aangezisn hij t met het ct acc deed

Uhu, het is erg balen allemaal. :'C
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben van mening veranderd. Dit is inderdaad wel een te hoge straf ja.
- zit hij trouwens op gSm? zo ja, weet iemand zijn naam daar? wil hem iets zeggen.. -
Cinta
Landelijke ster



Jups, dat is wel de bedoeling ja. Alleen zoals je misschien wel weet is de ban wel vaker opgeheven. x3

Wat is het nut dan? Like, hij heeft niets met kwade bedoeling gedaan en geef hem gewoon een to? Zelfde effect dan toch? Ik snap het echt niet. En ik vind het ook klote dat h8j geen nt meer is, aangezisn hij t met het ct acc deed

Uhu, het is erg balen allemaal. :'C

Ik mail morgen Lianne, ik ga hier niet akkord mee. 
Account verwijderd




Wat is het nut dan? Like, hij heeft niets met kwade bedoeling gedaan en geef hem gewoon een to? Zelfde effect dan toch? Ik snap het echt niet. En ik vind het ook klote dat h8j geen nt meer is, aangezisn hij t met het ct acc deed

Uhu, het is erg balen allemaal. :'C

Ik mail morgen Lianne, ik ga hier niet akkord mee. 

Zeker doen, dit gaat écht te ver
Toothless
Wereldberoemd



Wat is het nut dan? Like, hij heeft niets met kwade bedoeling gedaan en geef hem gewoon een to? Zelfde effect dan toch? Ik snap het echt niet. En ik vind het ook klote dat h8j geen nt meer is, aangezisn hij t met het ct acc deed

Uhu, het is erg balen allemaal. :'C

Ik mail morgen Lianne, ik ga hier niet akkord mee. 

idk of dat zin heeft...?
Cinta
Landelijke ster



Ik ben van mening veranderd. Dit is inderdaad wel een te hoge straf ja.
- zit hij trouwens op gSm? zo ja, weet iemand zijn naam daar? wil hem iets zeggen.. -

Saph
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, maar om die zeiktopics te blijven maken is ook niet nodig, niets tegen jou hoor want ik snap je mening, maar hij heeft er al wel genoeg drama zelf uit gesleept.
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste