schreef:
Haha. ('': De meeste mensen zeggen Rachel haha en niet Reetsjel.
Envy schreef:
Jaja ik moest even mijn stem opwarmen zodat ik het juist kon uitspreken!
Angel schreef:
Wat was dat gehoest. Haha. Maar je spreekt het juist uit. Bravo!
Envy schreef:
vocaroo.com/i/s1tyjkohx2zw
vocaroo.com/i/s1tyjkohx2zw
Wat was dat gehoest. Haha. Maar je spreekt het juist uit. Bravo!

Jaja ik moest even mijn stem opwarmen zodat ik het juist kon uitspreken!
Haha. ('': De meeste mensen zeggen Rachel haha en niet Reetsjel.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19