Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
ik geef een weekje manager weg
BeYourMusic
Popster



wat aardig van je :)
Anoniem
YouTube-ster



h'm mensen ik geef 2 weken weg 1 week aan 2 mensen wie dat gaan worden zal ik nog zien ;)
ondertussen blijf lekker praten en hou een gezellige sfeer :d
Anoniem
YouTube-ster



Waw! Da's echt super lief van je dat je zoiets wil doen!!! c:

tuurlijk wil ik het doen ik doe graag iets voor anderen xd
BeYourMusic
Popster



hee, hoe is het met jullie c:
Account verwijderd




hee, hoe is het met jullie c:

ik voel me vies okee, ik zit onder het bier :p
BeYourMusic
Popster



hee, hoe is het met jullie c:

ik voel me vies okee, ik zit onder het bier <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

haha door gister zeker :p
Account verwijderd




hee, hoe is het met jullie c:

ik voel me vies okee, ik zit onder het bier <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

haha door gister zeker <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Bij elk doelpunt ja
we stonden met 200 man op een plein
xAnna
Straatmuzikant



Dat is lief c:
Account verwijderd




hee, hoe is het met jullie c:

ik voel me vies okee, ik zit onder het bier <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Oeh! arme jij! Daar kan ik nooit tegen, als er iemand al dansend langs loopt en je vol morst

neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien :p
Anoniem
YouTube-ster



hee, hoe is het met jullie c:

ik voel me vies okee, ik zit onder het bier <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

ga je dan douchen :)
Account verwijderd




hee, hoe is het met jullie c:

nou goed :)

BeYourMusic
Popster



ik voel me vies okee, ik zit onder het bier <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

haha door gister zeker <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Bij elk doelpunt ja
we stonden met 200 man op een plein

wow , ik had het eigenlijk eerlijk gezegt niet verwacht van nl. toch was ik voor nederland xd
Anoniem
YouTube-ster



ik voel me vies okee, ik zit onder het bier <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Oeh! arme jij! Daar kan ik nooit tegen, als er iemand al dansend langs loopt en je vol morst

neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

5 x hahahahah :d
Account verwijderd




Oeh! arme jij! Daar kan ik nooit tegen, als er iemand al dansend langs loopt en je vol morst

neeenee nee , bij elk doelpunt van nederland gingen ze met bier gooien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Haha! Ah ja, met 5-1 gewonnen was het niet?

jup
BeYourMusic
Popster



hee, hoe is het met jullie c:

nou goed <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>


mooi zo :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste