Sophrosyne schreef:
Ik heb een beetje een neutrale mening over je, het is niet dat ik je niet mag maar ook niet dat ik je super aardig vind.
Rochel schreef:
n-n
n-n
Ik heb een beetje een neutrale mening over je, het is niet dat ik je niet mag maar ook niet dat ik je super aardig vind.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16

