Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
De eerste personen die reageren
Account verwijderd




Hh
Anoniem
Wereldberoemd



Hey omg leuk! hihi :d
Kun je me mailen als hij af is? 
Anoniem
Wereldberoemd



Iemand verstand van Photofiltre? Want als ik er nu een persoon wil opzetten is zijn/haar achtergrond wel zwart. 

Je moet 'm opslaan en dan openen (de look opslaan dan hè).
Anoniem
Minister of Pop



WHOEP WHOEP
Anoniem
YouTube-ster



ikke :)
Account verwijderd




Hey omg leuk! hihi <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Kun je me mailen als hij af is? 

Ja hoor.
Account verwijderd




Iemand verstand van Photofiltre? Want als ik er nu een persoon wil opzetten is zijn/haar achtergrond wel zwart. 

Je moet 'm opslaan en dan openen (de look opslaan dan hè).

Oh ja, dat is misschien wel een idee. Haha. 
Account verwijderd




WHOEP WHOEP

Damn, nu moet er iemand weg.
Anoniem
Minister of Pop



WHOEP WHOEP

Damn, nu moet er iemand weg.

Hahah, als het niet kan hoeft het niet hoor c:
Ik vind het al super leuk dat je meedoet! :p
Account verwijderd




WHOEP WHOEP

Damn, nu moet er iemand weg.

Hahah, als het niet kan hoeft het niet hoor c:
Ik vind het al super leuk dat je meedoet! <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Vriendjespolitiek.

Haha :p
ilovedrawing
Straatmuzikant



ik sta er niet tussen :cry
Account verwijderd




ik sta er niet tussen :cry

Vriendjespolitiek, sorry. Ik ken je niet echt.
Anoniem
Minister of Pop



Damn, nu moet er iemand weg.

Hahah, als het niet kan hoeft het niet hoor c:
Ik vind het al super leuk dat je meedoet! <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Vriendjespolitiek.

Haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Hahaha, moet ik ook maar eens gaan doen! c:
Account verwijderd




ooo

Ik zou je er graag opzetten, maar ik zou niet weten wie dan weg moet. 
Account verwijderd




Hahah, als het niet kan hoeft het niet hoor c:
Ik vind het al super leuk dat je meedoet! <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Vriendjespolitiek.

Haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Hahaha, moet ik ook maar eens gaan doen! c:

Ja ^-^
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste