AsiaMania schreef:
Akiramenaide schreef:
AsiaMania schreef:
serieus je snijd je door reacties van vp, meid die meiden hier kennen je toch noet dus je moet er echt scheid aan hebben wat ze zeggen tegen je. Stop anders met vp je hierom snijden is totaal niet normaal je hebt hulp nodig. Heb er echt geen woorden voor.
Dat is makkelijker gezegt dan gedaan en al helemaal als je HSP 'er bent en mensen die mij niet mogen daar grapjes over gaan maken en het bespotten. :')
Heb ook niet gezegd dat het makkelijk is en weet ook niet wat die zieke inhoud, maar wat jij hebt is echt gek en niet normaal. Met snijden bereik jij en je 'haters' niks.
Daarbij is vp een computerspel waar je voor je lol op komt niet om je zo slechte te laten voelen dat je je zelf er wat mee aan doet, zo wel kan je hier beter afstand van nemen voor de tijd die jij nodig hebt of ermee stoppen?