Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Binnenkort moet ik miss stoppen...
Sophrosyne
Straatmuzikant



...Je doet aan self harm door..... deze belachelijke site?

Door kutopmerkingen die mij pijn doen en elke dag dat ong 10x dus ja.
Anoniem
Wereldberoemd



serieus je snijd je door reacties van vp, meid die meiden hier kennen je toch noet dus je moet er echt scheid aan hebben wat ze zeggen tegen je. Stop anders met vp je hierom snijden is totaal niet normaal je hebt hulp nodig. Heb er echt geen woorden voor.

Dat is makkelijker gezegt dan gedaan en al helemaal als je HSP 'er bent en mensen die mij niet mogen daar grapjes over gaan maken en het bespotten. :')

Heb ook niet gezegd dat het makkelijk is en weet ook niet wat die zieke inhoud, maar wat jij hebt is echt gek en niet normaal. Met snijden bereik jij en je 'haters' niks.
Daarbij is vp een computerspel waar je voor je lol op komt niet om je zo slechte te laten voelen dat je je zelf er wat mee aan doet, zo wel kan je hier beter afstand van nemen voor de tijd die jij nodig hebt of ermee stoppen?
Levitating
Landelijke ster



Dan hoop ik maar voor je eigen best wil dat ze er achter komen
Jararacussu
YouTube-ster



...Je doet aan self harm door..... deze belachelijke site?

Door kutopmerkingen die mij pijn doen en elke dag dat ong 10x dus ja.

Het is een site, niemand kent je hier en de helft zijn drama queens die in et echt hun frustratie niet kwijt kunnen en het hier maar moeten uiten. Trek je daar gewoon niks van aan, ze menen et heust niet
Anoniem
Straatmuzikant



Waarom wacht je totdat ze het ontdekken, beter zeg je gewoon alles in één keer. Dat lucht écht op.
Sophrosyne
Straatmuzikant



serieus je snijd je door reacties van vp, meid die meiden hier kennen je toch noet dus je moet er echt scheid aan hebben wat ze zeggen tegen je. Stop anders met vp je hierom snijden is totaal niet normaal je hebt hulp nodig. Heb er echt geen woorden voor.

Dat is makkelijker gezegt dan gedaan en al helemaal als je HSP 'er bent en mensen die mij niet mogen daar grapjes over gaan maken en het bespotten. :')

Heb ook niet gezegd dat het makkelijk is en weet ook niet wat die zieke inhoud, maar wat jij hebt is echt gek en niet normaal. Met snijden bereik jij en je 'haters' niks.
Daarbij is vp een computerspel waar je voor je lol op komt niet om je zo slechte te laten voelen dat je je zelf er wat mee aan doet, zo wel kan je hier beter afstand van nemen voor de tijd die jij nodig hebt of ermee stoppen?

Het probleem is dat als ik hier niet meer kom ik alles opkrop en helemaal niet meer praat, ik kan gewoon niet face to face met iemand over problemen praten en daarom doe ik het hier.
CRFJ
Internationale ster



misschien is het van je afschrijven een oplossing?
Sophrosyne
Straatmuzikant



misschien is het van je afschrijven een oplossing?

Heb ik al geprobeerd, mijn vader gaat alles lezen en als ik echt de waarheid vertel dan moet ik hoogstwaarschijnlijk naar een praktijk/kliniek en daar heb ik dus ff geen zin in.
Anoniem
Wereldberoemd



Dat is makkelijker gezegt dan gedaan en al helemaal als je HSP 'er bent en mensen die mij niet mogen daar grapjes over gaan maken en het bespotten. :')

Heb ook niet gezegd dat het makkelijk is en weet ook niet wat die zieke inhoud, maar wat jij hebt is echt gek en niet normaal. Met snijden bereik jij en je 'haters' niks.
Daarbij is vp een computerspel waar je voor je lol op komt niet om je zo slechte te laten voelen dat je je zelf er wat mee aan doet, zo wel kan je hier beter afstand van nemen voor de tijd die jij nodig hebt of ermee stoppen?

Het probleem is dat als ik hier niet meer kom ik alles opkrop en helemaal niet meer praat, ik kan gewoon niet face to face met iemand over problemen praten en daarom doe ik het hier.

Maar hier snijd je je door en je hebt al een psycholoog hij is er om jou problemen aan te horen en er over te praten en dit is zeker iets wat je met je psycholoog kan bespreken.
Hier hoef je daar echt niet over te praten, niemand kent je echt en niemand ziet emoties het is toch anders op een beeldscherm dan face to face.
CRFJ
Internationale ster



misschien is het van je afschrijven een oplossing?

Heb ik al geprobeerd, mijn vader gaat alles lezen en als ik echt de waarheid vertel dan moet ik hoogstwaarschijnlijk naar een praktijk/kliniek en daar heb ik dus ff geen zin in.

dat begrijp ik. Leest hij ehct alles? dat moet erg vervelend zijn /:
misschien kun je het minder 'zichtbaar' uiten, niet via automutilatie. meer als opluchting
Anoniem
Wereldberoemd



misschien is het van je afschrijven een oplossing?

Heb ik al geprobeerd, mijn vader gaat alles lezen en als ik echt de waarheid vertel dan moet ik hoogstwaarschijnlijk naar een praktijk/kliniek en daar heb ik dus ff geen zin in.

Als dat nodig is, lijkt het me het beste om daar nu werk van te maken.
Een probleem uitstellen is echt niet handig als lijkt dat op dit moment wel zo.
Anoniem
Straatmuzikant



serieus je snijd je door reacties van vp, meid die meiden hier kennen je toch noet dus je moet er echt scheid aan hebben wat ze zeggen tegen je. Stop anders met vp je hierom snijden is totaal niet normaal je hebt hulp nodig. Heb er echt geen woorden voor.

Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik weet dat dit over mij gaat, maar jij beledigd ook genoeg mensen ;')

Net gaat niet alleen over jou pls, niet alles gaat over jou.
Anoniem
Straatmuzikant



Vroeger schold ik iemand uit op vp en die kreeg daarvan snij neigingen.
En ja toen had ik wel spijt, want natuurlijk was er meer aan de hand bij diegene.

Ik denk ook niet dat iemand waarbij verder niets speelt door rotopmerkingen van vreemden gaat snijden. Maar nja, dat maakt het voor mij niet meer of minder erg. Als je je zo kut voelt dat je denkt dat snijden de enige oplossing is is dat erg genoeg, ongeacht de oorzaak.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik weet dat dit over mij gaat, maar jij beledigd ook genoeg mensen ;')

Rot verdomme nou eens op Gio, je zeikt wel altijd over dat mensen op jou gaan reageren als ze je niet mogen, maar jij doet précies hetzelfde. Laat Anouk gewoon met rust en ga verder met je miserabele leventje want op het moment heeft niemand behoefte aan jouw kutopmerkingen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste