Jellybean schreef: Op men ander acc is de drang groter om online te komen
Maar je zegt net dat je niet elke dag online wil komen, maar dat doe je op dit account nog steeds? Nja bijna dan
Wat bedoel je nou weer
Je wilt via Zhanina niet elke dag online komen, dus je zet hem op vakantie modus, vervolgens kom je bijna elke dag online op dit account? Wat heeft die vakantie modus dan voor nut?
Marin schreef: Maar je zegt net dat je niet elke dag online wil komen, maar dat doe je op dit account nog steeds? Nja bijna dan
Wat bedoel je nou weer
Je wilt via Zhanina niet elke dag online komen, dus je zet hem op vakantie modus, vervolgens kom je bijna elke dag online op dit account? Wat heeft die vakantie modus dan voor nut?
OMG, bij het account Zhanina wil ik langer en meer online zijn en dan verwaarloos ik school
Account verwijderd
schreef:
Jellybean schreef:
Marin schreef:
Jellybean schreef: Wat bedoel je nou weer
Je wilt via Zhanina niet elke dag online komen, dus je zet hem op vakantie modus, vervolgens kom je bijna elke dag online op dit account? Wat heeft die vakantie modus dan voor nut?
OMG, bij het account Zhanina wil ik langer en meer online zijn en dan verwaarloos ik school
Dat is onzin, aangezien je hier net zo veel online bent.
Marin schreef: Je wilt via Zhanina niet elke dag online komen, dus je zet hem op vakantie modus, vervolgens kom je bijna elke dag online op dit account? Wat heeft die vakantie modus dan voor nut?
OMG, bij het account Zhanina wil ik langer en meer online zijn en dan verwaarloos ik school
Dat is onzin, aangezien je hier net zo veel online bent.
Niet waar, hier ben ik meer dan 1uur minder online
Account verwijderd
schreef:
Jellybean schreef:
Marin schreef:
Jellybean schreef: OMG, bij het account Zhanina wil ik langer en meer online zijn en dan verwaarloos ik school
Dat is onzin, aangezien je hier net zo veel online bent.
Niet waar, hier ben ik meer dan 1uur minder online
O, kunstig dat je in mijn ogen altijd online bent.