Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Wout terug
Wout terug als NTer
Anoniem
Playback-ster



Hij had zelf ook wel kunnen bedenken dat het niet slim was. En hij ging stoppen toch ?

Hij had zo'n zware straf niet verwacht en ja nee hij blijft tochhh.

Ik vind het nog steeds een terechte straf, maar dat is mijn mening, en dan is die actie al helemaal stom geweest als hij toch blijft >-<

Ik wou iets zeggen over de term 'stom' maar dat doe ik niet enkel om het feit dat ik Wero wel mag </3
Anoniem
Straatmuzikant



#pray4wout
Anoniem
Wereldberoemd



Nee.

Anoniem
Playback-ster



maar eh nt'ers dit is toch jullie beslissing wat heeft de rest van vp ermee te maken whoahhhhh sad
Anoniem
Landelijke ster



#pray4wout

Anoniem
Straatmuzikant



maar eh nt'ers dit is toch jullie beslissing wat heeft de rest van vp ermee te maken whoahhhhh sad

omdat als we met zn allen het ermee eens zijn

kan lianne het nog overwegen om je weer terug te nemen

want dit is een democratief land

huzzah
Account verwijderd




JAAAA
Cinta
Landelijke ster



maar eh nt'ers dit is toch jullie beslissing wat heeft de rest van vp ermee te maken whoahhhhh sad

is niet onze beslissing hoor

want lianne luisterd niet naar ons xxxx

huilen
Anoniem
Popster



Mensen die nee zeggen waarom willen jullie hem niet terug?

Ik zou het persoonlijk niet eerlijk vinden, hij is er uit gezet en zou dan terug komen. En hij wilde toch al stoppen? Het is niet dat ik iets tegen Wout hebl. Maar ik vind het gewoon niet eerlijk als het gebeurd.
Cinta
Landelijke ster



Hij heeft hiervoor een te zware straf gehad, true. Hij zei wel dat hij zou stoppen met vp en dus als nt en ct. Het is dus lullig, maar waarom terug als hij zelf zegt dat hij zou gaan stoppen? Al voor dit drama?

Ik denk dat dit nu alleen maar onnodig omhoog wordt gehaald. Sorry. Ik gun het hem op zich best hoor, maar hij moet niet steeds stoppen.

Voordat bepaalde mensen weer over mij beginnen, blogger is geen functie en Wout heeft al veel kansen gehad. De straf was onterecht, maar als hij toch stopt, dan zie ik t nut er niet van in. Daarbij mag ik m'n mening geven, gezien erom gevraagd wordt.

Hij stopt niet meer
Cinta
Landelijke ster



Hij heeft hiervoor een te zware straf gehad, true. Hij zei wel dat hij zou stoppen met vp en dus als nt en ct. Het is dus lullig, maar waarom terug als hij zelf zegt dat hij zou gaan stoppen? Al voor dit drama?

Ik denk dat dit nu alleen maar onnodig omhoog wordt gehaald. Sorry. Ik gun het hem op zich best hoor, maar hij moet niet steeds stoppen.

Voordat bepaalde mensen weer over mij beginnen, blogger is geen functie en Wout heeft al veel kansen gehad. De straf was onterecht, maar als hij toch stopt, dan zie ik t nut er niet van in. Daarbij mag ik m'n mening geven, gezien erom gevraagd wordt.

Dit is de eerste keer dat hij zou stoppen? En hoezo heeft Wout al veel kansen gehad? Hij had voor de ban nog geen enkele TO?
Anoniem
Landelijke ster



Ik vind het nog steeds een terechte straf, maar dat is mijn mening, en dan is die actie al helemaal stom geweest als hij toch blijft >-<

Hij heeft niets met het NT acc gedaan, maar via CT. So.

Hij heeft misbruik gemaakt van EEN functie, dus het is logisch dat hij ze dan allemaal verliest vind ik.

Ik vind van niet, hij heeft een straf gekregen die gelijk staat aan mensen die veel ergere dingen hebben gedaan. Het was maar een grap en hij ziet zelf nu ook echt wel in dat het niet goed was. Dat is het beste toch? Dat hij ervan heeft geleerd.
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind het nog steeds een terechte straf, maar dat is mijn mening, en dan is die actie al helemaal stom geweest als hij toch blijft >-<

Hij heeft niets met het NT acc gedaan, maar via CT. So.

Hij heeft misbruik gemaakt van EEN functie, dus het is logisch dat hij ze dan allemaal verliest vind ik.

stel je eens voor je bent designer, moderator en nieuwsteam

je hebt precies hetzelfde gedaan als wout op de nieuwsteam account

al je functies werden afgenomen door lianne

dan voel je even genaaid door vieze pedofielen 

right
Anoniem
YouTube-ster



#BringbackourWout
Account verwijderd




Okee wat hij gedaan heeft was facking dom, maar de straf was zwaar en zijn artikels waren gewoon de beste van alle NT'ers
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste