Hippopotomonstrosesquippedaliofobie schreef:
Ik wou iets zeggen over de term 'stom' maar dat doe ik niet enkel om het feit dat ik Wero wel mag </3
RainbowMiracle schreef:
Ik vind het nog steeds een terechte straf, maar dat is mijn mening, en dan is die actie al helemaal stom geweest als hij toch blijft >-<
TaylorSwift schreef:
Hij had zo'n zware straf niet verwacht en ja nee hij blijft tochhh.
RainbowMiracle schreef:
Hij had zelf ook wel kunnen bedenken dat het niet slim was. En hij ging stoppen toch ?
Hij had zelf ook wel kunnen bedenken dat het niet slim was. En hij ging stoppen toch ?
Hij had zo'n zware straf niet verwacht en ja nee hij blijft tochhh.
Ik vind het nog steeds een terechte straf, maar dat is mijn mening, en dan is die actie al helemaal stom geweest als hij toch blijft >-<
Ik wou iets zeggen over de term 'stom' maar dat doe ik niet enkel om het feit dat ik Wero wel mag </3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


11
