Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
bluesweater
weltrusten!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
tekening Capkiss done// Ami
Anoniem
Wereldberoemd



Wanneer zou je eentje willen maken, en voor wat voor bedrag? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

kies maar ^^

Wanneer heb je tijd? 

vandaag niet want nog bezig met me gsm en ik denk morgen rond 5 uur idk
Toothless
Wereldberoemd



kies maar ^^

Wanneer heb je tijd? 

vandaag niet want nog bezig met me gsm en ik denk morgen rond 5 uur idk

Oke met wat voor bod ga je akkoord?
Anoniem
Wereldberoemd



Wanneer heb je tijd? 

vandaag niet want nog bezig met me gsm en ik denk morgen rond 5 uur idk

Oke met wat voor bod ga je akkoord?

elke bod als maar niet zoon flut boden zijn zoals 5 cr ;-;
Toothless
Wereldberoemd



vandaag niet want nog bezig met me gsm en ik denk morgen rond 5 uur idk

Oke met wat voor bod ga je akkoord?

elke bod als maar niet zoon flut boden zijn zoals 5 cr ;-;

25?
Anoniem
Wereldberoemd



Oke met wat voor bod ga je akkoord?

elke bod als maar niet zoon flut boden zijn zoals 5 cr ;-;

25?

deal ^^
Toothless
Wereldberoemd



elke bod als maar niet zoon flut boden zijn zoals 5 cr ;-;

25?

deal ^^

Yeah 
Anoniem
Wereldberoemd



25?

deal ^^

Yeah 

^^ ME AND MY BROKEN HEART SHOT GUN
Toothless
Wereldberoemd



deal ^^

Yeah 

^^ ME AND MY BROKEN HEART SHOT GUN

gebroken hart? tell me.
Anoniem
Wereldberoemd



zwoel
Anoniem
Straatmuzikant



Je kan erg goed tekenen! Maar een tip: Maak de lineart in een donkerdere kleur. Dat lichte roze ziet er vreemd uit.
En je bent de lineart van de neus vergeten ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Yeah 

^^ ME AND MY BROKEN HEART SHOT GUN

gebroken hart? tell me.

is liedje xd
Anoniem
Wereldberoemd



Je kan erg goed tekenen! Maar een tip: Maak de lineart in een donkerdere kleur. Dat lichte roze ziet er vreemd uit.
En je bent de lineart van de neus vergeten <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

de line art bij neus doe ik nooit
AnimauxRouges
YouTube-ster



Jaloers :C
Anoniem
Wereldberoemd



Jaloers :C

aw
AnimauxRouges
YouTube-ster



Jaloers :C

aw

Ik suck echt in tekeningen maken op de computer, en op papier ook haha :c
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste