Equality schreef: Ik ga een nieuw blog maken, dus ikzou het heel erg leuk vinden als je mijn blogs gaat volgen.
Maar ik zoek iemand die ik kan interviewen. Ik maak een bakje, en daar doe ik alle namen in. Ik doe het 100% eerlijk!!
Ik kijk tot 21.00 vandaag wie er allemaal gereageerd heeft, en dan trek ik vanavondod morgen iemand!!
Ik heb ook een lay out nodig, dus als jij er eentje wil maken voor mij, mail me maar of reageer ff op dit topic datje we een lay out voor mijwilt maken!!