Fem schreef:
Xoxoxoxoxxo
Rafke schreef:

Na dat berichtje zei ik grapje, maar Femke hier is niet lief!!!
Angel schreef:
Rafke, je weet zelf dat dat niet zo is.
Rafke schreef:
Ik ben super cool toch???
Ik ben super cool toch???
Rafke, je weet zelf dat dat niet zo is.

Na dat berichtje zei ik grapje, maar Femke hier is niet lief!!!
Xoxoxoxoxxo


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18