ArtikelTeam schreef:
Goed geraden! o-o
http://virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=366761&p=last
Ilse schreef:
Hahaha mooi! =3
Ik hoorde dat jullie moeilijk konden kiezen.
Stiekem denk ik dat Joline's badge tweede is, aangezien die ook awesome was naar mijn mening haha.
YoutubeTeam schreef:
Anders hadden we hem niet gekozen uwu
Ilse schreef:
Hihi, I hope you guys like it!
<3
Hihi, I hope you guys like it!
<3Anders hadden we hem niet gekozen uwu
Hahaha mooi! =3
Ik hoorde dat jullie moeilijk konden kiezen.
Stiekem denk ik dat Joline's badge tweede is, aangezien die ook awesome was naar mijn mening haha.
Goed geraden! o-o
http://virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=366761&p=last


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


13


