Ilse schreef:
Skeeregurl schreef:
Ilse schreef:
Ik vond dat het wel vaak op de homepage te zien was. Maar ja, als je nu een badge maakt wie weet vinden ze die wel nog mooier idk. --'
Nee ik had het serieus niet gezien..
Maar 't boeit mij echt niet zoveel hoe die BT badge er uit ziet hoor ;-;
Nou je moet ook begrijpen dat als iemand zijn best heeft gedaan om een badge te maken en dat die alleen maar wordt afgezeken, dat dat niet echt bepaald leuk is. Net alsof anderen het beter hadden gekund. ;3