Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Nieuw platenlabel! ~ Creativity
Anoniem
YouTube-ster



OKE WACHT IK ZEND ALLES IN AHAHAH

Hahahaha oké! 
Het is ook voor mensen die goed kunnen ontwerpen ghhehe.

Rawrr nu trek je me nog meer aan eyebrows

eheheh ^^
Anoniem
YouTube-ster



Zucht dan moet ik maar eens een recente lay-out te voor schijn halen vrees ik

want ik wil erbij 

eheheh 
hee btw jij bent wel creatief want je deed mee met nt verkiezing
toch oh mensen mijn geheugen is echt te slecht voor woorden

ja hihi


je hebt een keer iets onthouden


marin is trots

yesh

ik ben zo slim

tenks ik voel me vereerd
Anoniem
Wereldberoemd



Hahahaha oké! 
Het is ook voor mensen die goed kunnen ontwerpen ghhehe.

Rawrr nu trek je me nog meer aan eyebrows

eheheh ^^

even me nieuwe layout plakken me nieuwe designs, me old tekening die vergeten te tonen van niet zo lang geleden en ook nog een computer tekening ;-;
Account verwijderd




eheheh 
hee btw jij bent wel creatief want je deed mee met nt verkiezing
toch oh mensen mijn geheugen is echt te slecht voor woorden

ja hihi


je hebt een keer iets onthouden


marin is trots

yesh

ik ben zo slim

tenks ik voel me vereerd

zo slim


mag ook wel!!
Anoniem
YouTube-ster



Rawrr nu trek je me nog meer aan eyebrows

eheheh ^^

even me nieuwe layout plakken me nieuwe designs, me old tekening die vergeten te tonen van niet zo lang geleden en ook nog een computer tekening ;-;

ahhaah ben benieuwd xd
Anoniem
Minister of Pop



Ingezonden
Anoniem
Wereldberoemd



eheheh ^^

even me nieuwe layout plakken me nieuwe designs, me old tekening die vergeten te tonen van niet zo lang geleden en ook nog een computer tekening ;-;

ahhaah ben benieuwd xd

je acc me sws ;-;
Anoniem
YouTube-ster



even me nieuwe layout plakken me nieuwe designs, me old tekening die vergeten te tonen van niet zo lang geleden en ook nog een computer tekening ;-;

ahhaah ben benieuwd xd

je acc me sws ;-;

hmmm misschien wel niet
Anoniem
Minister of Pop



Nu is ie beter
Anoniem
Wereldberoemd



ahhaah ben benieuwd xd

je acc me sws ;-;

hmmm misschien wel niet

fy ;-;
Account verwijderd




als ik iets instuur verwacht ik wel dat jullie me accepteren



zelfs als ik kaas stuur!!
Anoniem
YouTube-ster



je acc me sws ;-;

hmmm misschien wel niet

fy ;-;

dit is zooo leuk eheheh
Anoniem
YouTube-ster



als ik iets instuur verwacht ik wel dat jullie me accepteren



zelfs als ik kaas stuur!!

mjam kaas
Anoniem
YouTube-ster



omg caitlynn jij moet me echt een keer tekenen op de computer <3333
Account verwijderd




als ik iets instuur verwacht ik wel dat jullie me accepteren



zelfs als ik kaas stuur!!

mjam kaas

zie je stuur me maar een uitnodiging
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste