schreef:
Akiramenaide schreef:
Niet veel eigenlijk, kijk ik ken je niet dus jammer voor mij is het niet bepaald maar voor je vrienden wel ofc.
Niet veel eigenlijk, kijk ik ken je niet dus jammer voor mij is het niet bepaald maar voor je vrienden wel ofc.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17