Sequel schreef:
Veel plezier Cait!
Amicizia schreef:
Ja ik ga weer naar Frankrijk voor 2 weken, omdat we daar zin in hebben. Midden nacht om 2 uur 's nachts ben ik vertrokken. Het zal zijn dat ik minder online ben door weinig bereik. In de avond kan ik wel online komen om te kijken op vp! Ik zal jullie missen schatjes van me.
ps,
ik zal dus niet kunnen designen, lay-outs maken en andere dringen
pas na 2 weken kan ik weer.
Alvast een fijne 2 weken
gr Amicizia Aka Caitlynn
Ja ik ga weer naar Frankrijk voor 2 weken, omdat we daar zin in hebben. Midden nacht om 2 uur 's nachts ben ik vertrokken. Het zal zijn dat ik minder online ben door weinig bereik. In de avond kan ik wel online komen om te kijken op vp! Ik zal jullie missen schatjes van me.
ps,
ik zal dus niet kunnen designen, lay-outs maken en andere dringen
pas na 2 weken kan ik weer.
Alvast een fijne 2 weken

gr Amicizia Aka Caitlynn
Veel plezier Cait!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
