Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Amicizia gaat op reis!
Anoniem
Straatmuzikant



Ja ik ga weer naar Frankrijk voor 2 weken, omdat we daar zin in hebben. Midden nacht om 2 uur 's nachts  ben ik vertrokken. Het zal zijn dat ik minder online ben door weinig bereik. In de avond kan ik wel online komen om te kijken op vp! Ik zal jullie missen schatjes van me. 

ps,

ik zal dus niet kunnen designen, lay-outs maken en andere dringen
pas na 2 weken kan ik weer.

Alvast een fijne 2 weken <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
gr Amicizia Aka Caitlynn

Veel plezier Cait! :)
Anoniem
Wereldberoemd



waar kom je aan die rokje ;o

Die waren een tijdje terug in de winkel, maar ze waren snel uitverkocht.

heb ik nooit gezien terwijl ik vaak on ben o-o

Ik was toen wel online en ik heb nu alle 4 de rokjes ^^
Anoniem
YouTube-ster



heb ik nooit gezien terwijl ik vaak on ben o-o

Ahw :c

derph ;c

Je hebt ze ook in andere kleuren zoals dze ; 
Anoniem
Wereldberoemd



Ahw :c

derph ;c

Je hebt ze ook in andere kleuren zoals dze ; 

wat o-o D:
Anoniem
Wereldberoemd



Ja ik ga weer naar Frankrijk voor 2 weken, omdat we daar zin in hebben. Midden nacht om 2 uur 's nachts  ben ik vertrokken. Het zal zijn dat ik minder online ben door weinig bereik. In de avond kan ik wel online komen om te kijken op vp! Ik zal jullie missen schatjes van me. 

ps,

ik zal dus niet kunnen designen, lay-outs maken en andere dringen
pas na 2 weken kan ik weer.

Alvast een fijne 2 weken <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
gr Amicizia Aka Caitlynn

Veel plezier Cait! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

tyy xx
Anoniem
YouTube-ster



derph ;c

Je hebt ze ook in andere kleuren zoals dze ; 

wat o-o D:

Wil je er een?
Anoniem
Wereldberoemd



Je hebt ze ook in andere kleuren zoals dze ; 

wat o-o D:

Wil je er een?

hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;
Anoniem
YouTube-ster



wat o-o D:

Wil je er een?

hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;

Ik zal wel even kijken of ik er eentje kan regelen hoor c;
Anoniem
Wereldberoemd



Wil je er een?

hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;

Ik zal wel even kijken of ik er eentje kan regelen hoor c;

aww ♥ :;-;
Anoniem
YouTube-ster



hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;

Ik zal wel even kijken of ik er eentje kan regelen hoor c;

aww ♥ :;-;

Ik stuur 'm zo!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zal wel even kijken of ik er eentje kan regelen hoor c;

aww ♥ :;-;

Ik stuur 'm zo!

aww i love you ♥
Anoniem
YouTube-ster



aww ♥ :;-;

Ik stuur 'm zo!

aww i love you ♥

Ly2 <3333
Anoniem
YouTube-ster



wat o-o D:

Wil je er een?

hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;

Of wil je misschien nog een andere kleur ofzow?
Anoniem
YouTube-ster



 
   
 
 
Anoniem
Wereldberoemd



Wil je er een?

hoef niet babe ik ga toch veel missen in 2 weken ;-;

Of wil je misschien nog een andere kleur ofzow?

zo leuke kleuren o-o
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste