Sas schreef:
Ik zag het op snapchat!!! dat is echt super leuk hahaha
Cupcakedeeg schreef:
JA OMG btw mijn nicht is bevallen en heeft haar kindje net zoals hem genoemd haha!!
Wij kiezen gewoon zo fab namen!!
Foxy schreef:
JAAA KASPER
@ Ik ben niet bruin, ik nam die huid alleen voor de puntoren. (Te) Bruin zijn vind ik eigenlijk absoluut niet mooi
Cupcakedeeg schreef:

Iemand zou echt zo'n huid moeten maken met iemand die een konijn vast pakt haha!!

Iemand zou echt zo'n huid moeten maken met iemand die een konijn vast pakt haha!!

JAAA KASPER
@ Ik ben niet bruin, ik nam die huid alleen voor de puntoren. (Te) Bruin zijn vind ik eigenlijk absoluut niet mooi
JA OMG btw mijn nicht is bevallen en heeft haar kindje net zoals hem genoemd haha!!

Wij kiezen gewoon zo fab namen!!
Ik zag het op snapchat!!! dat is echt super leuk hahaha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21


