Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Zo zie ik eruit irl
Anoniem
Minister of Pop



cool
Iemand zou echt zo'n huid moeten maken met iemand die een konijn vast pakt haha!! <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

JAAA KASPER

@ Ik ben niet bruin, ik nam die huid alleen voor de puntoren. (Te) Bruin zijn vind ik eigenlijk absoluut niet mooi

JA OMG btw mijn nicht is bevallen en heeft haar kindje net zoals hem genoemd haha!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Wij kiezen gewoon zo fab namen!!

Ik zag het op snapchat!!! dat is echt super leuk hahaha
Fem
Popster



Ik dan ong zo...
Anoniem
Minister of Pop



Ik dan ong zo...

looks goooood
Compulsion
Wereldberoemd



hihihi
Fem
Popster



Ik dan ong zo...

looks goooood

No ahahah
Anoniem
Landelijke ster



JAAA KASPER

@ Ik ben niet bruin, ik nam die huid alleen voor de puntoren. (Te) Bruin zijn vind ik eigenlijk absoluut niet mooi

JA OMG btw mijn nicht is bevallen en heeft haar kindje net zoals hem genoemd haha!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
Wij kiezen gewoon zo fab namen!!

Ik zag het op snapchat!!! dat is echt super leuk hahaha

Hahaha jaa ik kreeg zo die sms van mijn nicht en ik was zo dees is koel cool
Als ze komen naar hier ga ik zo zijn naamgenootje tonen omg xDDDD
Anoniem
Minister of Pop



JA OMG btw mijn nicht is bevallen en heeft haar kindje net zoals hem genoemd haha!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>
Wij kiezen gewoon zo fab namen!!

Ik zag het op snapchat!!! dat is echt super leuk hahaha

Hahaha jaa ik kreeg zo die sms van mijn nicht en ik was zo dees is koel cool
Als ze komen naar hier ga ik zo zijn naamgenootje tonen omg xDDDD

aaahw ja dat is super leuk hihihi
Anoniem
Landelijke ster



Ik zag het op snapchat!!! dat is echt super leuk hahaha

Hahaha jaa ik kreeg zo die sms van mijn nicht en ik was zo dees is koel cool
Als ze komen naar hier ga ik zo zijn naamgenootje tonen omg xDDDD

aaahw ja dat is super leuk hihihi

Hihi jaaa :d
salissa2003
Straatmuzikant



mooi
Ralsei
Internationale ster



Ik wil ook zo bruin zijn sad


Elsa is nu eenmaal bleek, deal with it.

sad
Fem
Popster




Elsa is nu eenmaal bleek, deal with it.

sad

xo
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: